خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه بدون دفاع توسط دشمن استثمار می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه بدون دفاع توسط دشمن استثمار می شود

 امام جمعه بیرجند گفت: اگر امروز جامعه ای از خود دفاع نکند، توسط دشمن استثمار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی غیورمرد هستند و مردم هم در کنار نیروهای مسلح با دشمن می جنگند.
وی ارتش مکتبی را شجره طیبه خواند و گفت: اهداف نظامی ارتش مانند اهداف عقیدتی آن بوده و جهاد هم یک فریضه دینی است چون دفاع از ناموس، حیثیت و شرف یک واجب الهی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: جنایتکاران بین المللی به هیچ قانونی پایبند نبوده و سابقه آنها این موضوع را نشان می دهد زیرا اروپایی ها خودشان صدام را به سلاح شیمیایی مسلح و سپس به همین بهانه با او مقابله کردند.
وی گفت: ایالات متحده آمریکا و اروپایی ها تابع هیچ قانونی نیستند و همه حرف آنها مکر و حیله بوده و آنچه را به عنوان حقوق بشر مطرح می کنند، دروغ است.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: در کشورهای اروپایی هم مردم خوب وجود دارد اما سیاست حاکم بر اروپا در تمام تاریخ فاسد بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: فرهنگ، خلق الساعه نیست و منابع زیادی در طول زمان نیاز دارد تا یک فرهنگ سازی انسانی ایجاد شود.
وی افزود: «شارل کبیر» در قرن نهم هجری وقتی حکومت را به دست گرفت همه خانواده سلطنتی، بی سواد بودند و وقتی سرشماری از باسوادان کرد تعدادشان به صد نفر نرسید ولی مسلمانان پنج قرن قبل از این تاریخ در یک شهر به نام نیشابور در قرن سوم هجری وقتی امام رضا (ع) حدیث سلسله الذهب را نقل کردند ۱۸ هزار قلم به دست حدیث را نوشتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استقبال ایران از دین مبین اسلام نشانه رشد فکری این ملت از گذشته هاست و وضعیت اروپایی ها چه در دوران جهل خود و چه در دوران بی دینی، چه در دوران دین داری بدتر شده اما بهتر نشده است.
امام جمعه بیرجند افزود: دین اروپایی ها مجموعه ای از خرافات به اسم مسیحیت است و نمادش این بود که دانشمندان را به اسم دین می سوختند و بعضی از آنچه به عنوان کتاب دین توسط آنها مطرح است، اگر بازگو شود انسان شرم می کند.
وی بیان کرد: امروز هم در تعلیمات «تلمود یهود» اعتقاد بر این است که دیگر انسان ها متعلق به یهودی ها هستند و هر کاری حتی قتل و جنایت را می توان نسبت به معتقدان به دیگر ادیان غیر یهود انجام داد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: کشتن کودکان و جوانان حتی به شکل تفریح برای آنها ایرادی ندارد و در روایات آمده که انبیای الهی را شهید کرده و از این کارشان پشیمان نبودند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: روزی که آنها جاهل بودند مسلمانان قرن ها با کمال بزرگواری برای نشر علم به دنیا تلاش کردند و وقتی علم به دست آنها رسید به علم مضر تبدیل شد چون علمی که به دست جامعه بی فرهنگ بیفتد، مضر می شود.
وی اظهار کرد: اقتصاد آنها پول پرستی است و همه کارهایشان برای پول است چون برای انسانیت ارزش قائل نیستند و در کشورهای اروپایی و آمریکا، یک درصد جمعیت، ۹۹ درصد ثروت را قبضه کرده و ۹۹ درصد جمعیت دیگر باید با یک درصد ثروت زندگی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: از گذشته دور اروپایی ها هر جا نفوذ کردند تلاش آنان بر آلوده کردن مردم بود، تریاک مجانی به مردم داده و سوخته آن را گران می خریدند و روزی که ایران ۲۰ میلیون جمعیت داشت، انگلستان مواد خوراکی را جمع کرده و در صحرا می سوختند، راه های مرزی را مسدود کردند و با قحطی مصنوعی نیمی از جمعیت ایران کشته شدند.
امام جمعه بیرجند گفت: هر جای دنیا افرادی زورگو مثل آتاتورک، رضاخان، صدام و … باشند اروپایی ها از او دفاع می کنند ولی در طول تاریخ هیچ مسلمان واقعی تروریست نبوده است.
وی اظهار کرد: اروپایی ها تروریست ها را در سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان و … ایجاد کردند و مدعی هستند که برای جنگ با تروریست ها ۳۰ سال باید در منطقه بمانند.
وی یادآور شد: وقتی ملت ها بیدار شدند و این تروریست ها را از کشور خود خارج کردند به بهانه واهی سلاح شیمیایی به یک کشور مستقل (سوریه) که عضو سازمان ملل است حمله می کنند و متاسفانه عده ای در داخل کشور، دانسته یا ندانسته چهره آمریکا را بزک می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمن به دلیل اینکه ایمان ندارد در ذاتش بسیار ترسو است و تفنگ داران آمریکایی وقتی در آب های خلیج فارس دستگیر شدند از ترس مثل یک کودک گریه می کردند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *