خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) افتخار بزرگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) افتخار بزرگی است

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید مرتضی بصیری‌پور، اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی سه شنبه شب در دیدار با خانواده شهید مرتضی بصیری‌پور، اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) افتخار بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: افتخار بیشتر برای شهید بصیری‌پور این است که در ماه پر برکت رجب که اعیاد و شهادت‌های متعددی در آن است به فیض شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی افتخار بزرگی است که به نام فرزند این خانواده به ثبت رسید و عنوان پربرکتی برای کل خراسان‌جنوبی است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم روسپید از این دنیا رفتند، افزود: البته غم از دست دادن فرزند بسیار بزرگ است و تمام شهر و استان را در این غم شریک بدانید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: شهادت این جوان برومند خراسان‌جنوبی پاداش ولایتمداری او بوده است.

در این دیدار پدر شهید مرتضی بصیری‌پور گفت: فرزندم سه بار درخواست اعزام به سوریه را داده بود و هر بار به دلایلی این امر محقق نمی‌شد تا در نهایت به آرزوی خود رسید و در زمره مدافعان حرم قرار گرفت.

وی با اشاره به علاقه فرزندش به رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: شهادت فرزندم نشان حرکت او در مسیر پیروی از ولایت است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *