خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: با هوشیاری کشورمان را در برابر توطئه‌ها و حیله‌های دشمن حفظ کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: با هوشیاری کشورمان را در برابر توطئه‌ها و حیله‌های دشمن حفظ کنیم

امام جمعه بیرجند گفت: هر ملتی که توان دفاع از خود را نداشته باشد مورد هجوم دشمن قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیران وزارت امور اقتصاد و دارایی، و مدیر کل فرودگاه های خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: تفکر سرمایه‌داری غربی که همان تفکر قارونی است حد و مرز ندارد.

وی اصل تفکر سرمایه‌داری غربی را مال‌پرستی دانست و بیان داشت: هیچ کشوری با این تفکر کنار نمی‌آید چرا که تسلط بر تمام دنیا مهم‌ترین هدف این نوع تفکر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر ملتی توان دفاع از خود را نداشته باشد مورد هجوم قرار می‌گیرد، اضافه کرد: جنگ دشمنان تنها به کشور ایران ختم نمی‌شود بلکه با هر کشوری که بخواهند می‌جنگند.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: فلسطین از جمله کشورهایی است که که هیچ جنگی با دشمن نداشته ولی این کشور قریب به ۷۰ سال است که درگیر جنگ شده است.

وی با اعلام این مطلب که دشمنان به دنبال منطق نیستند و  باورشان این است که دنیا مال آن‌ها و انسان نیز مانند حیوان باید در اختیارشان باشد، تبیین کرد: از نظر دشمن هر ملت و جامعه‌ای که بخواهد از کشور و ناموس خود دفاع کند، دشمن به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به جنایات انجام شده در کشور ایران طی دوران‌های گذشته اشاره و مطرح کرد: بیکاری، اعتیاد، ترویج فحشا و منکر و ایجاد شراب‌خانه‌ها برای این بود که ملت ایران توان و ایمان خود را از دست بدهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی دفاع را یک امر واجب دانست و توضیح داد: دفاع از ملت و کشور حکم دین و امری ثابت شده است.

وی به جنایات دشمنان در کشور ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان کشور ایران را غارت کرده و هر آنچه که خواستند بردند و به همین نیز اکتفا نکردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: مگر جرم جمهوری اسلامی چه بود؟ آیا تجاوز و تعدی جزو برنامه‌های ما بود؟ خود آن‌ها بهتر می‌دانند که برنامه‌های جمهوری اسلامی این نیست و به همین دلیل هر روز به یک بهانه جدید جلو می‌آیند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن هر کاری که از دستش برآید در قالب‌های مختلف مانند حیله و نفوذ انجام می‌دهد، تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن حضور مردم در تمام جبهه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم و مسؤولان عقب‌نشینی کنند دشمن بر آن‌ها مسلط می‌شود، توضیح داد: باید هوشیار باشیم و کشورمان را در برابر توطئه‌ها و حیله‌های دشمن حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه نباید دولت از مردم جدا شود چرا که مردم و دولت یکی هستند، بیان داشت: چند سال متوالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت کارشناسی و دقیق دولت را مخاطب سال قرار می‌دهند ولی چه کنیم که کارها انجام نمی‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی به شعار سال جاری و مورد خطاب قرار دادن مردم و دولت از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و  مطرح کرد: اگر همان رکود، تعطیلی کارخانجات و ورود کالای قاچاق بر کشور حاکم باشد مردم باید چه کنند؟ اعتبارات و اختیارات کنونی نیز در اختیار دولت است.

وی حضور مردم را نعمت بزرگی دانست و یادآور شد: باید قدر مردم را در تمام جبهه‌ها بدانیم چرا که دشمن به فکر شکار همه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: زمانی که شعار سال مطرح می‌شود در راستای تحقق بخشیدن به آن همه گرم برخورد می‌کنند ولی نتیجه کار پایان سال مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به مسؤولان متذکر شد: مسؤولان در هر پستی که هستند باید موقعیت جهان را شناخته و به گونه‌ای عمل کنند که پایان سالی دست پر داشته و زمینه خوشحالی رهبری و ناامیدی دشمنان را محقق کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *