خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند:تلاش برای نفوذ اندیشه‌های اسلامی بر پیکره جامعه در دستور کار مربیان حلقه‌ صالحین قرار گیرد

امام جمعه بیرجند:تلاش برای نفوذ اندیشه‌های اسلامی بر پیکره جامعه در دستور کار مربیان حلقه‌ صالحین قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری فقط یک سخنرانی نبوده بلکه یک کار کارشناسی شده است گفت: نفوذ اندیشه اسلامی بر پیکره جامعه باید در دستور کار مربیان حلقه‌های صالحین قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با استادیاران حلقه‌های صالحین و فرماندهان سپاه شهرستان‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: مربیان در حلقه‌های صالحین باید به گونه‌ای پرورش پیدا کنند که سراغ افرادی که در جامعه بی‌تفاوتند هم بروند.

وی با بیان اینکه استعدادهای انسان باید شکوفا و محافظت شود افزود: نفوذ اندیشه ناب اسلامی به پیکره جامعه توسط مربیان حلقه‌های صالحین باید یادآوری شود.

فرمایشات مقام معظم رهبری در محتوای حلقه‌های صالحین استفاده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید از فرمایشات مقام معظم رهبری در محتوای حلقه‌های صالحین استفاده شود و آن را برای مربیان تبیین کرد و فقط افرادی که به طور مستقیم تحت تعلیم قرار می‌گیرند مدنظر نباشند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه همواره مشکلات و تنگناهای تاریخی و خفقان وجود داشته و مشاهده می‌شود چه بلایی بر سر مردم یمن و بحرین می‌آورند افزود: سخنان مقام معظم رهبری فقط یک سخنرانی نبوده بلکه یک کار کارشناسی شده است.

فرصت‌های موجود باید جدی گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: همان طور که امام خمینی (ره) فرمود انقلاب اسلامی معجزه بود، وجود انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری و دیگر مراجع فرصتی را ایجاد کرده است که هرگز در تاریخ نبوده است.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: باید فرصت‌های موجود در تاریخ را جدی گرفت چون بی‌توجهی به فرصت‌ها، دیگر فرصت‌ها را می‌سوزاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: کاری که شجره طیبه صالحین انجام می‌دهد این است که انسان خود را از انواع نفوذ آفات بیرونی بتواند با تغذیه صحیح حفظ کند و نتیجه این می‌شود که عقل، فطرت و عواطف انسان به صورت طبیعی رشد خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *