خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: مسؤولیت همراه با خدمت مسبب تربیت امیرکبیرها می‌شود/ هیچ افتخاری بهتر از خدمت‌گذاری به مردم وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: مسؤولیت همراه با خدمت مسبب تربیت امیرکبیرها می‌شود/ هیچ افتخاری بهتر از خدمت‌گذاری به مردم وجود ندارد

امام جمعه بیرجند با اعلام این مطلب که امیرکبیر در دوران صدراعظمی با انواع و اقسام توطئه‌های دشمن در نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مواجه بود، گفت: وقتی مسؤولیت همراه با آرمان‌های پاک و خدمت به مردم باشد افرادی مانند امیرکبیر تربیت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر، شهردار و رؤسای سازمان‌های وابسته به شهرداری از ارائه گزارشات و برنامه‌های شهرداری در سال جاری ابراز خوشحالی کرد و خطاب به کارکنان شهرداری، اظهار داشت: باید خوشحال باشید که خداوند به شما توفیقی عنایت کرده که بتوانید به بندگان خدا خدمت کنید.

وی با اشاره به اینکه عبادت خدا دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر کدام در جای خود قرار دارد، بیان داشت: خدمت‌گذاری به بندگان، حل مشکلات و ادای حوائج شرعی و قانونی مردم از بهترین ثواب‌هایی است که در دین برای مسؤولان قابل تعریف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: گاهی اوقات ممکن است فرصت‌هایی که در اختیار انسان قرار می‌گیرد زیاد نباشد اما باید حداکثر بهره‌برداری از این فرصت‌ها صورت پذیرد.

امام جمعه بیرجند به دوران مدیریت امیرکبیر در کشور اشاره کرد و توضیح داد: گرچه امیرکبیر فرصت زیادی برای صدر اعظمی نداشت اما می‌توان اثرگذاری کارهای وی را طی این مدت کوتاه مشاهده کرد.

وی با اعلام این مطلب که ایادی بیگانه مانع از پیاده کردن آرمان‌های امیرکبیر در کشور شدند، مطرح کرد: امیرکبیر از نظر رشد علمی مدرسه دارالفنون و از جهت هنر و صنعت از صنعتگران داخلی پشتیبانی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به مسؤولان شهرداری و شورای شهر متذکر شد: طرحی که مسؤولان جامعه با آن مواجه هستند یعنی حمایت از کالای ایرانی، بازاریابی محصولات، استاندارد و با کیفیت بودن محصولات و مصرف کالای داخلی همانند آرمان‌های بزرگ مرد تاریخ امیرکبیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امیرکبیر در آن زمان تنها بود ولی مسؤولان کنونی جامعه تنها نیستند، خطاب به مسؤولان شهرداری و شورای شهر، گفت: آرمان‌های شما همانند آرمان‌های امیرکبیر است و اگر فرصت را از او گرفتند ولی شما فرصت دارید.

وی با اعلام این مطلب که امیرکبیر در دوران صدراعظمی با انواع و اقسام توطئه‌های دشمن در نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مواجه بود، تبیین کرد: وقتی مسؤولیت همراه با آرمان‌های پاک و خدمت به مردم باشد افرادی مانند امیرکبیر تربیت می‌شوند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هیچ افتخاری بهتر از خدمت‌گذاری به مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم دوره‌های کاری شما تداوم داشته باشد و به عنوان افراد نمونه برای نسل آینده راهگشا باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *