خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: مسئولان جلوی رخنه‌های نفوذ اقتصادی دشمن را بگیرند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: مسئولان جلوی رخنه‌های نفوذ اقتصادی دشمن را بگیرند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال«حمایت از کالای ایرانی»، گفت: مسئولان باید جلوی رخنه‌های نفوذ اقتصادی دشمن را بگیرند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز (۵ فروردین) در دیدار نوروزي جمعي از مسئولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم با اشاره به اینکه سال‌ها فرصتی است برای خدمت به مردم که مجدد آن سال‌ها دیگر بر نمی گردد، گفت: عمر انسان یک فرصتی است در گذر از این دنیا به دنیای دیگر، حجت بر ما تمام است و لذا تلاش کنیم تا عمرمان ضایع نشود و برای ما حسرت نماند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برای تحصیل ۹ ماهه در دانشگاه و مدرسه، کتاب، استاد و زمان مشخص می دهند و در انتها هم نمره می گیرند و لذا کسی در پایان می تواند ارتقاء پیدا کند که از وقت خود استفاده کرده باشد، افزود: خداوند از ما سوال می‌کند که آیا به شما اندازه لازم عمر ندادیم که اگر گوش به حرف می داشتید برای شما کافی بود در حالی که نظیر و هشدار دهنده و معلم هم فرستادیم.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال هم همانند سالهای گذشته تذکراتی در مورود مسائل اقتصادی و استفاده و حمایت از کالای ایرانی داشتند، اظهارداشت: مقام معظم رهبری سالها است که در مورد نفوذ اقتصادی دشمن تذکر می دهند و از مسئولان می خواهند که رخنه های نفوذ دشمن را ببندند؛ اما تاکنون آنچنان که باید عمل می شد نشده است، چراکه اگر می شد اکنون دشمن را در حوزه اقتصادی باید زمین گیر می کردیم.

 امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر دلها فاسد شود گوش ها هم نمی شنود و چشم ها هم نمی بیند که چه می گذرد و لذا انسان و جامعه نسبت به همه چیز بی تفاوت می شود و انسان، جامعه و مردم بی تفاوت هر چه بر سرشان آید کار خودشان است و نه دشمن،گفت: هیچ دشمنی برای انسان بدتر از خودش نیست انسان اگر درست شد همه چیز درست می شود.

 وی افزود: ما روزگار را عیب می کنیم در حالی که عیب مال ما خود ما است که روزگار را عیب کردیم، هر چه بر سر روزگار می آید کار خود انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با بیان اینکه باید از زمان و لحظه ها برای خدمت به مردم و کار و تلاش استفاده کینم، چراکه ممکن است وقتی بیدار شده باشیم دیگر دیر شده باشد، گفت: ضعف های سیاسی، فساد اقتصادی، اجتماعی و دیگر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، نتیجه همین اعمال خود انسان ها است نه روزگار و زمان؛ و لذا امر به معروف و نهی از منکر هشداری است که نگذاریم کسی بخوابد، چراکه اگر انسانها بخوابند، جامعه زمین گیر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *