خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام والمسلمین عبادی : شهید حججی ها اجازه تعدی به حرم اهل بیت(ع) را نمی دهند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی : شهید حججی ها اجازه تعدی به حرم اهل بیت(ع) را نمی دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تعدی و تجاوز دشمن به حرم مطهر اهل بیت(ع)، گفت: شهید حججی ها همواره وجود دارند و اجازه تعدی را نخواهند داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

امروز (۲۴ اسفند) در مراسم تجلیل از همسران روحانی مدافع حرم اظهار داشت: از نظر نظامی ۹ نفر به سربازی که در خط مقدم عمل می کند و هر لحظه جانش کف دستش است، خدمات پشتیبانی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی نیز همین گونه است، بیان کرد: همه آن هایی که چه در تشکیلات سازمانی و چه در پشتیبانی های خانوادگی در این زمینه نقش ایفا می کنند، به عنوان پشتیبان فرهنگی عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هدایت بالاترین مسئله ای است که برای هر موجودی رخ می دهد، عنوان داشت: بالاترین مسئله در حرکت عمومی جمادات، موجودات و انسان هدایت است و انسان به عنوان اشرف مخلوقات در هدایت خاصه قرار دارد بنابراین جایگاه مسئله هدایت یک جایگاه استثنایی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: ممکن است در یک شرایط ماده پرستی، شهوت و لذت پرستی این مسئله، مغفول بماند اما برای آن کسی که بیدار و هوشیار بوده هیچ نعمتی بالاتر از هدایت و هیچ خدمتی بالاتر از این نمی تواند باشد.

ازدواج درست قبل از هر چیز ازدواج فکر و اندیشه است

وی خطاب به روحانین مدافع حرم گفت: کار شما امروز در این شرایط آخرالزمانی که یک آزمایش بزرگ برای نجات نوع بشراز این غول های جانی و جاهلیت اخرا بوده، بالاترین کارها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: اما هیچ وقت فراموش نکنید توفیق شما بر اساس پشتیبانی است که می شوید و این پشتیبانی هاست که سبب شده شما امروز بتوانید در آزمایش بزرگ آخرالزمانی موفق شوید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ازدواج درست نیز آن ازدواجی است که قبل از هر چیز ازدواج فکر و اندیشه باشد، بیان کرد: که شما از این بخت برخوردار هستید و و این همان راهی است که فاطمه زهرا(س) و قبل از وی خدیجه کبری طی کرده اند.

وی ادامه داد: همچنان که زنانی که همراه امام حسین(ع) بودند این راه را ادامه دادند چراکه اگر زینبی همراه نبود که پیام را در تاریخ تزریق کند، کربلا در کربلا می ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جایگاه اهل بیت(ع) و موقعیت ائمه معصومین به گونه ای است که حتی ستمگران بنی عباس نتوانستند جلوی ارادت مردم به آن را بگیرند، افزود: در دل هر انسان با ایمانی ابری از اهل بیت(ع) است و این دستوری نیست بلکه خدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه امروز بچه های صهیونیست ها، ترامپ و غرب تعدی به این حرم ها می کنند اما مگر ارادتمندان به ساحت ائمه (ع) اجازه می دهند؟، گفت: شهید حججی های بالقوه و بالفعل وجود دارند و جلوی این تعدی را می گیرند.

وی در پایان نیز اضافه کرد: همانطور که در جنگ نظامی به نسبت جمعیت روحانی بالاترین شرکت را در دفاع مقدس نظامی داشتند امروز نیز در دفاع از حریم حرم حضور پررنگی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *