خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام والمسلمین عبادی: مسئولان به جوانان مستعد بها دهند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی: مسئولان به جوانان مستعد بها دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولان باید تلاش کنند به جوانان مستعدی که در هر امر فنی که ورود پیدا کرده اند و «گُل» کاشته اند بها دهند تا بیگانگان بر ریل ارتباطات ما سوار نشوند.

ه گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندبه نقل از خبرگزاری شبستان حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۴ اسفند) در ديدار با مديران حوزه فناوري و ارتباطات خراسان جنوبي اظهار داشت: در گذشته برای انتقال یک نامه،‌ آن را بر پای یک کبوتر می بستند و کبوتر را پرواز می دادند؛ ولی امروز برای گسترش علم و دانش؛ زحماتی کشیده شده است و این نعمت فراگیر (فناوری ارتباطات) امروز به همه جا رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه وصل شدن ارتباطات در روستاها و شهرها نیازمند یک ریل (امکانات) است،‌ افزود: آنچه بر این ریل سوار می شود «پیام» است که اگر نسبت به این موضوع،‌ کار شایسته و بایسته انجام می شد،‌ نعمتی تمام بود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شکر عملی یعنی بهره برداری صحیح از یک نعمت گفت: اگر بهره برداری صحیح انجام نشود، «نعمت» تبدیل به «نقمت» می شود.

 

به گفته وی، اگر در یک مدینه فاضله ای بودیم که فرزند انسان آنچه که به گوشش می رسید، سخن کارشناسی شده می بود و سخن باطل و دروغ در آن نمی بود، این شرایط در جهت رشد علمی و عقلی مفید و سازنده می بود و «انسان» فرشته پرورش می یافت.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه مشکل بشر امروزه «سرگردانی» است، افزود: بخشی از تامین زیرساخت ها برعهده شما (مديران حوزه فناوري و ارتباطات خراسان جنوبي) است؛ از سوی دیگر مسئولان باید تلاش کنند به جوانان مستعدی که در هر امر فنی که ورود پیدا کرده اند، «گُل» کاشته اند بها دهند تا بیگانگان بر ریل ارتباطات ما سوار نشوند.

 

وی با تاکید بر اینکه ارتباطات جامعه ما،‌ با تغذیه «خودی» باشد نه بیگانه و دشمن، گفت: متاسفانه در حالی آسیب می بینیم که کشورهایی که به اسم ادعای آزادی دارند، کنترل و سختی بسیار زیادی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *