خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هدف و پرچم شهدا نباید روی زمین بماند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هدف و پرچم شهدا نباید روی زمین بماند

حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه هدف، پرچم و ایده شهدا نباید روی زمین بماند، گفت: نگذاریم پرچم شهدا به زمین بیفتد و با همه وجود اهداف آن ها را حفظ کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندبه نقل از خبرگزاری فارس از بیرجندحضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن گرامیداشت روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: مالک حقیقی جهان هستی خداوند بوده و مالکیت رده‌های بعدی اعتباری بوده و خداوند برای ادامه زندگی به بشر اذن مالکیت داده است.

وی تصریح کرد: جان و مال انسان مال خداوند بوده و خداوند خودش نیز خریدار آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ارزش و قیمت عمر انسان بسیار زیاد بوده به طوری که نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت، یادآور شد: انسان باید توجه نماید که در طول زندگی عمرش را با چه چیزهایی معامله می‌کند و آن را با ظلم به دیگران به هدر ندهد چرا که باید در قیامت پاسخ‌گو باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: خداوند خود به زیبایی جان و مال انسان را خریدار بوده و کسانی که هوشیار بوده‌اند و از این بازار استفاده کرده‌اند سود زیادی نصیبشان شده و برای کشور و خانواده خود افتخارآفرین شده‌اند و برای ما نیز شفاعت‌کننده هستند.

وی با بیان اینکه شهدا به ما نیاز نداشته و این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم، اضافه کرد: شهدا در راه، هدف بزرگ و پشت سر انبیاء و اولیاء الهی رفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: اگر شهادت نصیب ما نشده باید فرصت عمر را غنیمت شمرده و در راه گره‌گشایی از منتصبان به شهدا از آن استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه پرچم و ایده شهدا نباید بر روی زمین بماند، گفت: شهادت خودش هدف نبوده بلکه شهادت در راه هدف بزرگ که رسیدن به قرب الهی بوده معنا می‌یابد.

وی با بیان اینکه پرچم شهدا، پرچم عدالت‌خواهی، عقل و حکمت و ایثار و نجات نوع بشر است، تصریح کرد: نباید این پرچم بر زمین بیفتد و با تمام وجود اهداف شهدا را باید حفظ کنیم و اگر فرصت شهادت را از دست داده‌ایم فرصت خدمت به خانواده‌های شهدا را از دست ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید بهره صحیح از عمر را در راه خدا ببریم، افزود: امروز که دچار جنگ فرهنگی هستیم نباید زیر بار آن برویم و توقعات استکبار جهانی را خنثی سازیم تا بدانند که اهداف شهدا را از دست نمی‌دهیم و تا آخر این مسیر ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی در پایان خطاب به مسؤولانی که برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا همکاری نمی‌کنند، گفت: ننگ بر مسؤولانی که نسبت به خانواده‌های شهدا از هر کوششی مضایقه می‌کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *