خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام والمسلمین عبادی: فلسطین مسئله نخست جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین عبادی: فلسطین مسئله نخست جهان اسلام است

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با وجود همه مشکلات اما مساله فلسطین مهمترین مشکل جهان اسلام است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندبه نقل از خبرگزاری مهر از بیرجند حجت الاسلام و المسلمين سید علیرضا عبادي صبح یکشنبه در دیدار با دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین اظهار داشت:  دشمن همواره به دنبال ایجاد بی تفاوتی نسبت به هم بستگی بین جوامع اسلامی بوده تا بتوانند به راحتی به آن ها تسلط یابند.

وی با تأکید بر اینکه اگر هماهنگی بین مسلمین ایجاد شود اسرائیلی وجود نخواهد داشت، بیان کرد: اینکه اسرائیل می تواند به حیات ننگین و ظلم خود ادامه دهد دلیلش تفرقه بین مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق فرمایشات امام خمینی(ره) مسلمانان هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب می برد، عنوان داشت: وقتی در کشورهای مختلف به اسم مسلمان مشق اسرائیل را دیکته می کنند حیات ننگین اسرائیل ادامه خواهد داشت اما آن روز خواهد آمد که مسلمانان خود را در یابند و از شر اجانب محفوظ شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: البته در مناطق کویری همانند خراسان جنوبی به دلایل شرایط منطقه هم ایمانشان قوی است و هم روی مسئله فلسطین حساس هستند.

لزوم روشنگری در مورد مسئله فلسطین

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تأکید بر روشنگری در خصوص مسئله فلسطین اظهار کرد: باید نسل جدید انقلاب را با فتنه اسرائیل آشنا کرد.

مجید کریمیان با بیان اینکه اگر حمایت فلسطین ۱۰ فایده داشته باشد ۹ مورد برای خود کشور است، بیان داشت: این مسئله سبب ایجاد هم بستگی بین مذاهب و کشورهای مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با وجود جمعیت کم دو هزار شهید در دفاع از اسلام هدیه کرده است، افزود: مردم این استان همواره در پیروی از خط امام پیش قراول بوده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *