خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام والمسلمین عبادی: ‌با انجام طرح‌های کارآمد باید جلوی نفوذ دشمن را گرفت

حجت الاسلام والمسلمین عبادی: ‌با انجام طرح‌های کارآمد باید جلوی نفوذ دشمن را گرفت

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسجد قرارگاه است و باید تاکتیکی عمل کند گفت: حمله و هجوم‌‌های فرهنگی و نفوذهای دشمن لحظه ای انجام می شود که باید با طرح های کارآمد پیش از آنکه دشمن جوانان و کودکان را منحرف کند به کارها سرعت داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند حضرت حجت الاسلام والمسلمین  سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در گردهمایی فعالان کانو‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: هنر آن است که استعدادهای انسان به فعلیت برسد.

وی با بیان اینکه وقتی سخن از هنر و صنعت می شود منظور تمام تغییراتی که به دست بشر هنرمند صورت می گیرد است، افزود: هنری که بر دوش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است با تمام هنرهای دیگر متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: چراکه تمام تاثیر هنر هنرمند در انواعی است که تقسیم می کنیم و هنر انسان در تغییر اشیای خارجی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تفاوت کلی آن این است که هنر مسجد بر روی اشیای خارجی نیست بلکه بر روی خود انسان‌ها است، تصریح کرد: همچنین هنر پیامبران نیز در هر زمانی انسان سازی بوده است.

وی با بیان اینکه انسان وقتی وارد مسجد می شود می خواهد پاک شود و رضالت شیطانی از او دور شود، خاطرنشان کرد: بنابراین باید آمادگی برای جذب هنر انسان شدن داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسجد باید سازنده باشد و مسجدی باید با انگیزه باشد یادآور شد: اگر این دو با یکدیگر جمع شود محصول آن حاصل می شود و اگر مسجد ضرر باشد و کمین گاه منافقان باشد محل جنگ با خدا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: از جمله آسیب‌هایی که ما در طول تاریخ با آن مواجه شدیم و امروز نیز همان آسیب‌ها دامن گیر جامعه بشریت شده است همین بوده که از مسجد داعش به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه مسجدی که متولی آن افراد ناساخته و فاسد باشد در طول تاریخ و دنیا سرگردانی ایجاد کرده است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت به سوی مسجدی است که خداوند مشخص کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت: در این راستا شما چه لیاقتی داشتید که به این راه مفتخر شدید درست است تا هدف فاصله زیاد است اما کار شما بسیار مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه کار شما یک بازسازی در بعثت است تا زمینه ساز باشد برای ظهور مسجدی که حضرت مهدی (عج) را بپذیرد، بیان کرد: در این امر باید مسجدهایی که موفق تر هستند معرفی شوند و مسئولانی که در این راستا از ذوق و ابتکاری بهره مند هستند نیز معرفی و الگو گیری شوند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مبدا همه کارهای خیر است، خاطرنشان کرد: چون زمانی که انسان ساخته شود همه چیز ساخته می شود و زمانه محصول دست انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن در کار خود تسریع می کند و حمله و هجوم‌های فرهنگی و نفوذهای دشمن لحظه ای انجام می‌شود باید با تبادل نظر و استفاده از تجربه دیگران و طرح‌های کارآمد به کارها سرعت داد پیش از آنکه دشمن جوانان و کودکان را منحرف کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *