خانه / پیام ها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر انقلاب اسلامی ایران قدس را آزاد خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر انقلاب اسلامی ایران قدس را آزاد خواهد کرد

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه قدس شریف با تفکر انقلاب اسلامی ایران آزاد خواهد شد، گفت: روایات زیادی در مورد فتح قدس و نماز امام زمان(عج) و اقتدای حضرت عیسی(علیه السلام) به ایشان وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه (۱۱ اسفند) در دیدار مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه ما در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم، اظهار داشت: این شرایط به نوعی بهترین و به نوعی بدترین شرایط و همانطور که در روایات ذکر شده، است.

 وی با بیان اینکه قدس شریف با تفکر انقلاب اسلامی ایران آزاد خواهد شد، گفت: روایات زیادی در مورد فتح قدس و نماز امام زمان(عج) و اقتدای حضرت عیسی(علیه السلام) به ایشان وجود دارد.

 همچنین چمران، نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس سابق شورای شهر تهران در این جلسه با بیان اینکه همه تلاش ها و مجاهدت ها و شهادت ها برای فراهم کردن مقدمه ظهور امام زمان است، ادامه داد: باید کاری کنیم تا با ظهور امام زمان عدالت واقعی در دنیا برقرار شود.

 رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه نماز جمعه و تلاش های مسلمین همه برای برپایی عدل مهدی است، گفت: شهید چمران همواره می گفت که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر است.

 چمران گفت: ان شاءالله قدس شریف به لطف خدا آزاد خواهد شد و مسلمانان آن سرزمین از زیر ستم استکبار بیرون خواهند آمد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *