خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: مدیران تسلط کامل به مسئولیت خود داشته باشند

امام جمعه بیرجند: مدیران تسلط کامل به مسئولیت خود داشته باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر کسی امین باشد اما کاردان نباشد کار تکمیل نمی شود، گفت: باید مسئولان علاوه بر امانت داری و صداقت و آگاهی؛ تسلط کامل به مسئولیت خود داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل ازخبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۹ اسفند) در دیدار با مديرعامل جديد شركت پخش فرآورده هاي نفتي استان اظهار کرد: وقتی جریانات حضرت یوسف علیه السلام به پایان رسید و صدق آن مرد خدا و راستین واضح شد در جایگاهی قرار گرفت که مورد اعتماد عزیز مصر شد و در آستانه قحطی مصر خود را حفیظ و امین بیت المال و کاردان توصیف کرد.

 وی با بیان اینکه اگر کسی امین باشد اما کاردان نباشد کار تکمیل نمی شود، گفت: باید مسئولان علاوه بر امانت داری و صداقت، آگاهی و تسلط کامل به مسئولیت خود داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جمله حضرت یوسف سلام الله علیها باید در همه تاریخ تابلو باشد، افزود: وقتی امور در هر جهت به اشخاص سپرده می شود باید امانت داری و صداقت و کاردانی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: باید همواره آن روز مبادایی که جامعه ممکن است نیازهای اضطراری پیدا کند این امانت (فرآورده های نفتی) راهگشای مردم باشد که راه صحیح آن نیز رعایت قانون است که بر اساس عدل عمل شود.

 امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه وقتی انسان در پست و مسئولیت های مهمی قرار می گیرد دوست های کاذبی به انسان نزدیک می شوند که به دنبال سوءاستفاده هستند، تصریح کرد: این افراد راه های غیر شرعی را صورت می دهند اما اگر آن مسئول را به امانت داری و صداقت و پایبندی به قانون بشناسند امید طمع آنان کم می شود و دیگر توقع نمی کنند چون می دانند نتیجه ندارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: باید کارها و امور کشور به کسانی سپرده شود که قابل اطمینان هستند و هر روز جهاد در یک صحنه است و امروز جهاد در عرصه اقتصادی خیلی مهم است که باید ذخایر کشور را حفظ کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *