خانه / تاپ خبر / نماينده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد لزوم تلاش مسؤولان جهت حل مشکلات مردم/ خودی‌های نادان مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کنند

نماينده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد لزوم تلاش مسؤولان جهت حل مشکلات مردم/ خودی‌های نادان مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کنند

امام جمعه بیرجند گفت: مسؤولان معجزات انقلاب را تماشا می‌کنند لذا باید به خود بیایند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی امشب در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آنچه موجب خوش‌وقتی است، حسن ظن و همکاری مردم باایمان این منطقه است.

وی از همکاری نهادهای انقلابی، ارزشی و ایمان مردم خراسان‌جنوبی قدردانی کرد و بیان داشت: نهادهای انقلابی و ارزشی این استان با مؤلفه وحدت پیش می‌روند و در بسیاری از امور هماهنگی و همکاری دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به وجود مشکلات فراوان اشاره و مطرح کرد: گر چه مشکلات زیاد است اما آنچه هر مشکلی را حل می‌کند وحدت و انسجام است.

امام جمعه بیرجند برخی از مشکلات جمهوری اسلامی را ناشی از تهاجم بیگانه و مشکلاتی که از ناحیه دشمن تعبیه می‌شود دانست و ابراز داشت: متأسفانه خودی‌های نادان نیز مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کنند.

وی حضور مردم را در صحنه‌های انقلاب اسلامی ارزشمند دانست و گفت: زمانی که در راه آرمان‌های مقدس انقلاب و رهنمودهای داهیانه و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی گام برداریم، موفق خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی به حضور مردم در ۹ دی و ۲۲ بهمن‌ماه اشاره و تبیین کرد: طبق گفته رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند ۲۲ بهمن‌ماه امسال تماشایی خواهد بود، مردم نیز صحنه‌های تماشایی را رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اعلام این مطلب که انتظارات زیادی از کسانی که سر سفره انقلاب با هر پست و لباسی نشستند داریم، ادامه داد: مسؤولان صحنه‌ها و معجزات انقلاب را تماشا می‌کنند لذا باید به خود بیایند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه برای مردم مهم است اسلام، ایمان و انقلابشان است، متذکر شد: انتظار مردم از دولتمردان این است که با این مؤلفه‌ها خوب برخورد کنند.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: از نیروهای انقلاب اسلامی انتظار داریم که همه مسائل را تحمل و حقایق را با طرح‌های قابل‌قبول تبیین کنند تا حجت تمام شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه فرصت‌ها در حال گذر است، خاطرنشان کرد: دنیا محل آزمایش است بنابراین باید حداکثر استفاده را از فرصت‌ها ببریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *