خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: خودی های جاهل به نظام آسیب می زنند

امام جمعه بیرجند: خودی های جاهل به نظام آسیب می زنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خودی های جاهل به نظام آسیب می زنند، گفت: برخی از جوامع مسلمان به جای اطاعت کردن از احکام خداوند تابع طاغوت و کفار هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده و لی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۶ بهمن) در دیدار با نمایندگان کشورهای اسلامی شرکت کننده در همایش نهضت جهانی حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب ما اسلام ما است و اسلام نه مربوط به یک آب و خاک و نه قوم و قبیله یا تاریخ خاصی است.

وی با بیان اینکه اسلام مکتب نجات بشر است، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه انسان ها است و مکتب خدا در هیچ جا محدود و محصور نیست و به همه انسان ها تعلق دارد و حقیقت اسلام آن است که انسان به معنای صحیحش موحد باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کلمه «لا اله الا الله» نفی و اثبات است، افزود: هر انسانی که غیر خدا را نفی کند و در برابر پروردگار متعال تسلیم حق باشد او موحد است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با توجه به اینکه در مقابل احکام خداوند متعال عصیان کردن معنی ندارد، ادامه داد: اگر کسانی که نام مسلمان را دارند از اطاعت طاغوت سر باز زنند به خداوند متعال ایمان واقعی آورده اند.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: کفر ناسپاسی و حق پوشی است و در آن حق انسان های مظلوم نادیده گرفته می شود و در برخی از جوامع مسلمان به جای اطاعت از احکام خداوند متعال تابع آمریکا و اسرائیل و طاغوت هستند و این باعث می شود که مسلمانان یکدیگر را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه مسلمانان از کفار تبعیت نکنند، افزود: خداوند متعال اطاعت نکردن از طاغوت را جهادی کبیر می داند و آن چه که امروز به ما آسیب می زند همان خودی های جاهل هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هر جای دنیا که هستید اسلام حقیقی را معرفی کنید، تاکید کرد: مسلمین را از خواب غفلت بیدار کنید و به وحدت پای کلمه توحید ایستادگی داشته باشید و از تفرقه های جاهلانه و کور پرهیز کنید و خداوند متعال پیروزی واقعی را به حق محول نموده است.

وی در پایان بیان داشت: اگر ما از درون درست شویم هیچ مشکلی نخواهیم داشت و دشمن در مقابل ما هیچ قدرتی ندارد و برای ابلاغ و تبیین اسلام واقعی آن چه می توانید را جهاد کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *