خانه / پیام ها / قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند برای حضور تماشايي مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند برای حضور تماشايي مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیامی از مردم ولايتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور بی سابقه و تماشایی آنان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
حضور پر شور و شعور مردم با بصیرت خراسان جنوبي به‌خصوص جوانان و نوجوانان همگام با ملت بزرگ ايران اسلامي در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال صحنه هايي تماشایی را خلق کرد.

وفاداري به آرمان‌های معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) اصلي ترين پيام راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

پیام ديگر اين حضور مردم مومن و انقلابي به مسئولين نظام اين است كه براي گره گشايي از مشكلات مردم؛ بايستي اعتقاد عملي به توانمندي هاي داخلي داشت و در راه تفكر «ما مي توانيم» و «اقتصاد مقاومتي» با تكيه به ظرفيت هاي موجود ایرانی گام هاي اساسي را برداشت.

اينجانب از حضور یکایک مردم انقلابي و با ايمان استان خراسان جنوبي و همه کسانی که در خلق این حماسه نقش آفریدند تشکر مي نمايم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی سعادت و سلامتی دارم.

 

والسلام علیکم

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

سید علیرضا عبادي
۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *