خانه / نمازجمعه / خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند: پای شجره اسلام و انقلاب بایستیم/ راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی خواهد بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند: پای شجره اسلام و انقلاب بایستیم/ راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی خواهد بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نباید تحت تاثیر بازی هایی که استکبار بر سر ما درآورده است قرار گیریم، افزود: به دنبال لیبرال دموکرات غرب نروید و مردانه بایستید که جلوه آن در ۲۲ بهمن راهپیمایی تماشایی خواهد بود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین  سید علیرضا عبادی ظهر امروز (۲۰ بهمن) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: ما تا در دنیا هستیم به انواع و اقسام تعلقات گرفتاریم و روزی خواهد آمد که از همه این ها دست بکشیم؛ نباید روزی که بر خدا وارد خواهیم شد را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه از وظایف مهم هر انسانی این است که جهانی که در آن زندگی می کند شناخت داشته باشد، افزود: این جهان که با حکمت نامتناهی خدا آفریده شده و در همه امور مادی و معنوی آنچه آن را اداره می کند قانون عدل است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تکیه گاه منظومه شمسی قانون عدل است، گفت: قانون جاذبه عمومی و قانون گریز از مرکز از این دو یک نتیجه ای حاصل می شود که همان عدل است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: همه امور جهان بر قانون عدل متکی است و نباید این قانون بهم بخورد و اینکه می بینید آمار انواع تصادفات به ما می رسد جهتش این است که قانون را بهم ریخته است و نامتعادل عمل می کند و در مسائل روحی و روانی، دینی، علمی و اجتماعی هم اینگونه است تعادلش بهم خورده و یک جایش مشکل دارد.

وی بیان کرد: باید توجه داشت که عدل تساوی نیست در صورتی که خیلی از جاها تساوی عدل است اما آنچه قانون است عدل است و هر جا خطا کنیم باید پای لرزش بنشینیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه پیغمبران برای اجرای قانون عدل مبعوث شدند و هر چه بر خلاف قانون عدل باشد خارج از دین است، گفت: بسیاری از واژه ها که در راه های انحراف استفاده می شود در جایی به کار می برند که ربطی به آنجا ندارد در مثل واژه مجاهدین، که منافقان آن را دزدیدند و به نام مجاهدین فعالیت می کنند لذا باید توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: زمان کنونی استثنایی است و عقاید گوناگون و مکتب های پرادعا بر اساس امیال نفسانی به وجود آمدند و همه آنان هم به بن بست رسیدند سوسیالیست کومونیستی چقدر ادعا داشت اما خدا آن را رسوا کرد.

وی با بیان اینکه بدتر از کومونیست در نیم کره غربی زمین لیبرال دموکرات بود که استبداد محض را به عنوان دام در قالب دموکراسی به مردم ارائه داد و از آن به عنوان تمدن تعبیر کرد، افزود: این ها برای استبداد خشن از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند و در نهایت سلطه خود را برای جهان بگونه ای که برای آزادی خواهان جای سخن نگذارند و از آن به عنوان آخر تاریخ تعبیر می کنند.

امام جمعه بیرجند تمام اقدامات لیبرال دموکرات غرب برای این است که فرصت فکر کردن را از جامعه بشر بگیرند و به افتضاحات خود سرپوش بزنند، گفت: با نیرنگ های مختلف شرب خمر و سرگرمی به لهب و لعب و سرگرم کردن طبقات مختلف به ثروت و فقر و ایجاد تفرقه و نزاع میان ملت ها و مذهب ها برای این است که بقای آنان در این است که فرصت فکر کردن را در مسائل اصلی از مردم بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه تمام مکتب های غربی به بن بست رسیدند، ادامه داد: باید بشر برای خود راه پبامبران و خدا را برگزینند و انقلاب ما اسلام ما است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

وی بیان کرد: اگر توفیق پیدا کردیم و با انقلاب بمانیم خدا با ما خواهد بود اما اگر به نیرنگ باشیم رسوا و شکست می خوریم ولی اسلام رسوا نمی شود و شکست نمی خورد.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه اگر پای شجره دین و اسلام و انقلاب بایستیم همه برکات به ما می رسد، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران در مقابل شجره خبیثه استکبار ایستاده است که رفتنی و در آستانه سقوط است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه نباید تحت تاثیر بازی هایی که استکبار بر سر ما درآورده است قرار گیریم، افزود: به دنبال لیبرال دموکرات غرب نروید و مردانه بایستید که جلوه آن در ۲۲ بهمن راهپیمایی تماشایی خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *