خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:کارکنان نیروی هوایی با پیوستن به امام (ره) دنیای شرق و غرب را بهت‌زده کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:کارکنان نیروی هوایی با پیوستن به امام (ره) دنیای شرق و غرب را بهت‌زده کردند

امام جمعه بیرجند گفت: کارکنان نیروی هوایی با پیوستن به امام (ره) دنیای شرق و غرب را بهت‌زده کردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش مستقر در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروی هوایی در سال ۵۷ در برابر تهدیدات دشمن ریسک کرد و برای پیوستن به امام سبقت گرفت و دنیای شرق و غرب را در بهت فرو برد.

وی با بیان اینکه مردم باید هوشیار و بیدار باشند تا امانت الهی توحید به اهلش سپرده شود افزود: مردم در صحنه‌ها حضور داشته باشند و از کسانی که تابع هوای نفس هستند و از آقازاده‌ها و نور چشمی‌ها حمایت می‌کنند باید دوری کرد و آن زمان است که توحید عملی پیاده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جایگاه حکومت موثرترین نقش در جهت رشد انسانها است و متاسفانه حکومت‌های فاسد بشر را از بازیچه امور نفسانی خود قرار می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند کسانی را بر می‌گزیند که پاک و از هوای نفسانی امن برخوردارند افزود: تفاوت زیادی در بین سطوح عالی و متعالی اندیشه ایمانی با فلسفه متین عقلی، منبع و حیاتی وجود دارد.

وی بیان کرد: حکومت یک ابزار است که از بهترین عبادات و راه قرب به خدا شمرده می‌شود و حقیقت ایمان باور عقلی است که صرف عقیده درست داشتن کافی نیست و همواره ایمان باید سه رکن اغراق به زبان، توحید عملی و قلبی را دشته باشد.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: در دین خدا که سخن عملی، رشد و کمال نوع انسان است موضوع حکومت حرف اول را می‌زند و همواره به دلیل کم تفاوتی مردم نسبت به موضوع توحید طاغوت‌هایی بودند که بر پیغمبران سلطه می‌یافتند و اوصیای خدا را منزوی و پادشاه بازی‌هایی را راه انداخته که در دنیا منشأ همه مفاسد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *