خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دولتمردان در زمینه اشتغال جوانان تدابیری اتخاذ کنند/ وزیر تعاون به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: دولتمردان در زمینه اشتغال جوانان تدابیری اتخاذ کنند/ وزیر تعاون به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی گفت: دولتمردان باید در زمینه کار و اشتغال جوانان این مرز و بوم تدابیری اتخاذ کنند و آنچه را که مایه خیر و آینده کشور است را در نظر بگیرند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور، اظهار داشت: خداوند توانمندی‌ها و استعدادهای زیادی را در وجود انسان قرار داده است که یکی از راه‌های شکوفا شدن این استعدادها در حرکات اندام و تن و ورزش‌های زورخانه‌ای نهفته است.

وی به جلوه‌های زیبای ورزش اشاره کرد و بیان داشت: ورزش کردن یک فرهنگ است و در حرکات اندام و تن خلاصه نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ورزشکاران ورزش‌های زورخانه‌ای دارای روحیه بزرگواری، گذشت، تحمل و سعه صدر هستند، تصریح کرد: افرادی که در جهت خودسازی، ریاضت معنوی و عرفان‌های روحی دارای اسم و نشانی هستند گاهی رد پای آن‌ها در همین ورزش‌های زورخانه‌ای است که بخشی از خودسازی روحی شمرده می‌شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شغل کارگری خود نوعی ورزش است، مطرح کرد: به هر چه نگاه می‌کنیم نقش کارگر را می‌بینیم.

وی ادامه داد: بسیاری از کارهایی که کارگران انجام می‌دهند خود نوعی ورزش اندام است که بی اسم و نشان هستند و خودشان هم توانایی‌های خود را نمی‌شناسند ولی ورزشکار قدری هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به خشکسالی‌های ۲۰ ساله در خراسان‌جنوبی، تعطیلی کارخانجات، رکود و زیاد شدن قرض‌های مردم اشاره و خطاب به مسؤولان متذکر شد: زمانی‌که به سراغ وزرا رفتید و قدمی برای این استان برداشتید نسبت به وعده‌هایی که گرفتید کسب اطلاع کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اعلام این مطلب که آنقدر وعده دادند اما عمل نکردند که با مشکل مواجه شدیم، اضافه کرد: امیدواریم وزیر تعاون پیام مردم این استان را شنیده باشد و به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند.

وی بر لزوم حفظ نشاط کارگر تأکید کرد و یادآور شد: برای یک کارگر خیلی دردناک و زجرآور است که صبح زود از خانه بیرون آمده و بعد از گذشت روز و پیدا نکردن کار دست خالی به منزل بازگردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان این مطلب که هم ما و هم شما موظف به پیگیری وعده‌های گرفته شده از سوی مسؤولان و وزرا هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان استان نیز باید وعده‌های مسؤولان بالادستی را رصد کنند و در جهت تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه روحیه مردم خراسان جنوبی به گونه‌ای است که بییش از حد اجازه گفتن مشکلات را به خود نمی‌دهند، اعلام کرد: مسؤولان خود باید به سراغ مردم این استان بروند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در زمینه کار و اشتغال جوانان این مرز و بوم، دولتمردان تدابیری اتخاذ کنند و آنچه را که مایه خیر و آینده کشور است را در نظر بگیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *