خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم استفاده از گروه‌های اندیشه‌ورز در تبیین موثر دستاوردهای نظام/ جمهوری اسلامی پشتیبان مظلومان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم استفاده از گروه‌های اندیشه‌ورز در تبیین موثر دستاوردهای نظام/ جمهوری اسلامی پشتیبان مظلومان است

امام جمعه بیرجند گفت: جمهوری اسلامی هرگز به کشوری تجاوز نکرده چراکه ما خیر ملت‌ها را می‌خواهیم و برای همه نوع بشر خواهان آزادی هستیم و پشتیبان مظلومانی هستیم که هیچ‌کس به نفع آن‌ها برنمی‌خیزد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با اعضای دبیرخانه نهضت جهانی حضرت امام روح‌الله، با تأکید بر اینکه حق همیشه ثابت و باطل رفتنی است، اظهار داشت: بقای حق در طبیعت خود و زوال باطل در طبیعت باطل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تاریخ و امروز صحنه‌های رنج دهنده‌ای از ظلم و بی‌عدالتی بر نوع انسان‌ها را  مشاهده می‌کنیم، بیان داشت: در عالم امکان خیر محض و شر محض نداریم و هر چیزی در این عالم دارای زاویه‌ای به نام خیر و شر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اعلام این مطلب که استکبار جهانی با اقداماتی نظیر  قتل، غارت، ظلم و تعدی وارد میدان شد و همچنان کارهایش ادامه دارد، تبیین کرد: انقلاب اسلامی با مؤلفه‌هایی نظیر آرمان، اسوه و متنی به نام قانون اساسی وارد میدان شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی خطاب به اعضای دبیرخانه نهضت جهانی امام روح‌الله، اعلام کرد: هدف مقدسی دارید اما این هدف را نه صرفاً  احساسی و تاریخی بلکه با یک طرح کارساز که بتوان تمام تلخی‌های نیم‌قرن گذشته را یادآوری کند، به منصه ظهور رسانید.

وی بر لزوم استفاده از گروه‌های اندیشه‌ورز و ارائه فرمول  با حجم کم و تأثیرپذیری زیاد تأکید کرد و گفت: برخی از افراد فکر می‌کنند دیر شده است اما هم‌اکنون وقت آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب که باید برای دو جبهه حق و باطل (جمهوری اسلامی و استکبار جهانی) شناسنامه‌ای درست شود، اظهار داشت: باید طی این شناسنامه از هر فقره‌ای یک سؤال مطرح شود چراکه کلیاتی وجود دارد که بشر از آن بی‌خبر است.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر این مطلب که کسی که ایمان ندارد و امیال خود را می‌پرستد به هیچ عهدی پایبند نیست، تصریح کرد: باید واژه‌ها و عناوین مختلف از ظلم و ستم دنیای استکبار در طول تاریخ را کرده جمع‌آوری و از این واژه‌های مشترکی که دنیا، به زبان می‌آورد دادخواستی درست کنیم و از وجدان‌های پاک در دنیا در این خصوص قضاوت بخواهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: بعد از  تشکیل شناسنامه آن را به کشورهایی که مدنظرتان است صادر کنید و توسط انسان‌های حق‌طلب این شناسنامه را به افکار عمومی عرضه کنید و از انسان‌های آزادی‌خواه بخواهید تا یکی از این دو راه را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی اذعان داشت: دشمن با همه امکانات، سلاح و سرمایه‌ای که دارد حتی در صحنه‌هایی که در دنیا حرف اول را می‌زنند مانند صحنه‌های نظامی باز هم شکست می‌خورد.

وی اضافه کرد:  آرمان‌های انقلاب اسلامی متکی به زیرساخت عقلی، وحی و صحنه میدانی است و مؤلفه‌های علم، فرهنگ و انسان‌دوستی در آن موج می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر این موضوع که دشمن با همه دشمنی‌هایش در مورد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز نتوانسته نقطه‌ضعفی را از ایشان ذکر کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی هرگز به کشوری تجاوز نکرده و جزو برنامه‌های ما نیست چراکه ما خیر ملت‌ها را می‌خواهیم و برای همه نوع بشر خواهان آزادی هستیم و پشتیبان مظلومانی هستیم که هیچ‌کس به نفع آن‌ها برنمی‌خیزد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اکنون بهترین زمان برای اقدام در مورد تبیین دستاورده و خدمات نظام و افشای چعر شیطانی استکبار است، اعلام کرد: اکنون می‌توانید آنچه را که قابل‌بیان نبوده تبیین کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *