خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کرامات شهدا جمع‌آوری شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کرامات شهدا جمع‌آوری شود

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  و امام جمعه شهرستان بیرجند از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس درخواست کرد تا کرامات شهدا و ارتباطات آنان با دیگران را بعد از شهادت در سطح کشور و استان جمع آوری کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۷ بهمن) در نشست با اعضای ستاد استقبال از شهدای گمنام اظهار کرد: امیدواریم آنچه وظیفه همه ما است توفیق انجام آن را داشته باشیم و پیداست که این تنها پیکر شهدا نیست که به استان ما می‌آید بلکه روح شهدا همراه هستند.

وی با اشاره به جایگاه شهدا و اینکه خداوند درقرآن می‌فرماید « هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند»، افزود: شهدا کرامات دارند و این بارها اتفاق افتاده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس درخواست کرد تا کرامات شهدا و ارتباطات آنان با دیگران را در سطح کشور و استان جمع آوری کنند چرا که این حجت می شود برای صدق کلام پروردگار که به صورت عینی برای بسیاری از اشخاص که در شرایط ناباوری هستند در واقع ایمانی تازه کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *