خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضرورت تشکیل گروههای اندیشه‌ورز در هیات‌های مذهبی/ دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام کار می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضرورت تشکیل گروههای اندیشه‌ورز در هیات‌های مذهبی/ دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام کار می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام ناب تلاش می کند، گفت: دشمن برای رسیدن به این نیت شوم خود در لباس و قالب های مختلف در هیات های مذهبی ورود پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی عصر امروز (۱۴ بهمن) در جمع مسئولان هیات های مذهبی استان با بیان اینکه حضور در هیات مذهبی به عنوان خادم و یا هر مسئولیت دیگری یک توفیق است، اظهار داشت: هیات های مذهبی در ایام و مناسبت های مختلف با برنامه های مختلفی که دارند در جامعه نقش مهی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه انگلیس وقتی که بر ایران سلطه پیدا کرد در اولین اقدام خود هیات های مذهبی و عزاداری را تعطیل کرد، گفت: این نشان از اهمیت و تاثیر هیات های مذهبی در مبارزه با نقشه های شوم دشمن دارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هیات های مذهبی در انجام امورات خداپسندانه و خیر ورود کرده اند که اقدامی شایسته است، افزود: ظرفیت هیات های مذهبی بسیار بالا است که باید از آنها در راستای کارهای خیر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر ضرورت شکل گیری هیات های اندیشه ورز در هیات های مذهبی و مساجد استان، افزود: در خراسان جنوبی به دلیل ایمان و اعتقادات بالای مردم آسیب های اجتماعی کم است اما همین میزان هم زیاد است.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به اسلام همه گزینه ها را مد نظر خود دارد و هر کاری از دستش برآید دریغ نخواهد کرد، گفت: با همه اینها دشمن نخواهد توانست کاری از پیش ببرد، چراکه آنچه باقی می ماند حق است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام ناب تلاش می کند، خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به این نیت شوم خود در لباس و قالب های مختلف در هیات های مذهبی ورود پیدا می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *