خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: به زانو درآمدن دنیا در مقابل انقلاب اسلامی/نباید خود را به جریانات بفروشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: به زانو درآمدن دنیا در مقابل انقلاب اسلامی/نباید خود را به جریانات بفروشیم

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خرسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نباید زندگی و سعادت خود را به حزب، دروغ و گروه گره بزنیم، گفت: اگر خودمان را دوست داریم باید مستقل فکر کنیم و خود را به جریانات نفروشیم.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه دنیا محل آزمایش است و همه انسان‌ها به همین منظور خلق شده‌اند، اظهار داشت: زندگی انسان قابل تکرار نیست لذا کسی که برد دیگر برده است و کسی که باخت نیز دیگر باخته است.
وی یاد مظلومیت‌های حضرت علی(ع)، ائمه و صحنه های کربلا را موجب بیدار شدن هر انسان با وجدان حتی غیرمسلمان دانست و تبیین کرد: زمانی‌که سخن از ظهور حضرت مهدی(عج) می‌شود همه انسان‌ها آرزو می‌کنند تا ظهور تحقق و جزو یاران حضرت باشند.
نماینده ولی فقیه در خرسان‌جنوبی با بیان این مطلب که حوادث تاریخ نقاط تاریخ نیست بلکه جریان تاریخ است، اضافه کرد: باید تشخیص دهیم که در حرکت جریانی حق و باطل در کدام جبهه قرار داریم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه در این مقطع تاریخ به انسان نمره ممتاز می‌دهند، توضیح داد: ما در دورانی هستیم که ائمه به آن هشدار داده‌اند لذا اگر کسی بتواند در این مقطع بر حق پا برجا بماند نمره‌اش بالاتر از کسانی است که در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.
وی به حوادث و جریانات کنونی جهان اشاره و مطرح کرد: بسیاری از جریاناتی که در اخبار و فضای کنونی جهان به‌ویژه جریانات یکصد سال اخیر مشاهده می‌کنیم برخی از آن‌ها در روایات و تفاسیر ذکر شده است.
نماینده ولی فقیه در خرسان‌جنوبی اضافه کرد: جریانات کفرآمیز داعشی‌ها که دست‌ساخته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است و مسلمانان بی‌گناه را می‌کشند در روایات ذکر شده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با یادآوری این مطلب که جایگاه اصلی مدیریت انسان‌ها با خدا است، اعلام کرد: خداوند مربی عالم است و پیغمبران را به حق آفرید تا دل‌ها به سمت و سوی حق گرایش یابد نه طاغوت.
وی با اشاره به اینکه انسان‌های امروزی در نقطه‌ای قرار گرفتند که دارای یک گذشته و آینده‌ای است، تصریح کرد: جریان حق و باطل در این مقطع از زندگی میخ‌کوب نیست و در جریان است لذا باید از خواب غفلت بیدار شویم.
نماینده ولی فقیه در خرسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه نباید زندگی و سعادت خود را به حزب، دروغ و گروه گره بزنیم، عنوان کرد: اگر خودمان را دوست داریم باید مستقل فکر کنیم و خود را به جریانات نفروشیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: امروز دنیا در مقابل انقلاب اسلامی چه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و چه رهبر انقلاب اسلامی به غیر از افرادی که به دنبال شهرت، دزدی و غارت جهان هستند، تواضع می‌کند.
وی در پایان متذکر شد: نکند در این دنیا دیگران سعادت را از میدان ببرند و ما که در کشور اهل بیت(ع) هستیم از غافله عقب بمانیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *