خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جبهه بسیج جبهه عدالت خواهی است/شهرت و نام در تفکر بسیجی جایگاهی ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جبهه بسیج جبهه عدالت خواهی است/شهرت و نام در تفکر بسیجی جایگاهی ندارد

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جبهه بسیج جبهه عدالتخواهی است گفت: تفکر بسیجی افراد را هدایت کرده و به اوج معنویت می‌رساند و در این تفکر نام و شهرت جایگاهی ندارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجندحجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: تفکر بسیجی افراد را هدایت کرده و به اوج معنویت می‌رساند چون در تفکر نام و شهرت جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی به اسم مسلمانی به دنبال هوا و هوس بوده و هیچگاه حقیقت را درک نکرده‌اند افزود: جبهه بسیج جبهه عدالتخواهی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیجی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم لحظه‌ای آرامش نداشته و ندارد و تفکر بسیج مستضعفین روز به روز ابعاد مختلفی را از خود نشان می‌دهد.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: جبهه مستکبرین به هیچ چیز قانع نبوده و با طمع به هویت بشریت می‌خواهد همه چیز را از بین ببرد و در برابر آن جبهه تفکر بسیج است که امام خمینی (ره) آن را بنیان نهاد و در برابر استکبار جهانی حضوری منسجم دارد.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های اصلی بسیج ستیز با ستم است اظهار داشت: تفکر بسیج موجب هدایت افراد می‌شود چون در این تفکر شهرت جایگاهی ندارد و بسیج در برابر ظلم لحظه‌ای آرام نمی‌گیرد و در برابر ستمگران هم عقب‌نشینی نمی‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *