خانه / تاپ خبر / اهدای حکم استادی شجره طیبه صالحین به حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبادی توسط سردار غیب پرور

اهدای حکم استادی شجره طیبه صالحین به حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبادی توسط سردار غیب پرور

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (۱۲ بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر حکم استادی شجره طیبه صالحین را به حضرت حجت الاسلام والمسلمین عبادی اهدا کرد.

متن حکم به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آیت الله سید علیرضا عبادی(دامت تایید

با اهدای سلام و تحیت

شجره طیبه صالحین شبکه ای متشکل از روابط انسانی و بر مبنای ارتباط تربیتی میان ارکان در بستر بسیج مستضعفین است و هدف خود را تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی که با روحیه جهادی و انقلابی و با اعتماد اتکال به خداوند زمینه ساز حیات طیبه در بستر تمدن مهدوی باشند،قرار داده است؛وبحمدلله شاهد رشد و پیشرفت این شبکه تربیتی، هستیم.

استاد صالحین در استان،به عنوان عالمی عامل، بصیرت بخش،ولایی،انقلابی و صاحب نظر در مبانی،اصول و روش های تربیت اسلامی بالاترین مرجع تربیتی شجره در هر استان است که رسالت هدایتگری و رشد علمی وعملی استادیاران بطور مستقیم و سایر ارکان غیر مستقیم بر عهده دارد.

لذا از جنابعالی استدعا دارم تا ضمن پذیرفتن سمت استادی شجره طیبه صالحین، با بهره گیری ار تعالیم جامع اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه واله وسلم)،هدایت و تربیت ارکان شجره طیبه صالحین در استان جنوبی را بر عهده گیرید.

شایان ذکر است فرماندهی استان موظف است به عنوان دبیر حلقه استادیاران، ضمن تفاهم و هماهنگی با جنابعالی در امور صالحین استان وانجام پشتیبانی های مربوطه با اقتدار لازم مسولیت خویش را به انجام برساند.

ان شاءالله تلاش های خالصانه ای که در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی تحت رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و زمینه سازی انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الا عظم (عجل الله تعالی فرج الشریف) است،موثر و مقبول درگاه احدیت افتد.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

جانشین فرمانده کل در سپاه در امر بسیج۱۳۹۵/۱۲/۱

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *