خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: خاموش کردن فتنه اخیر ظرف ۸ روز نشان هوشیاری مردم بود/ سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: خاموش کردن فتنه اخیر ظرف ۸ روز نشان هوشیاری مردم بود/ سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاموش کردن فتنه ۹۶ ظرف ۸ روز را علامت بالندگی، بصیرت و هوشیاری مردم دانست و گفت: حرکت دسته‌جمعی مردم در سراسر ایران خار چشم دشمن بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه سربیشه، تقارن ایام‌الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت زهرا(س) را با یکدیگر مرتبط دانست و اظهار داشت: پیام تمام انبیای الهی و پیغمبر اکرم(ص) اجرای عدالت است.

وی بیان داشت: پیام تمام انبیاء در سمبل زندگی امام علی(ع) خلاصه می‌شود به‌طوری که نه‌تنها از نظر یک مسلمان بلکه آن‌هایی که اهل تحقیق‌اند و غرض‌ورزی نفسانی ندارند پیرو هر دین و آئینی که باشند به این نکته معترف‌اند که امام علی(ع) سمبل عدالت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اعلام کرد: اگر یک دانشمند و نویسنده مسیحی مهم‌ترین کتابش را درباره حضرت مسیح(ع) بنویسد کار شایسته‌ای است و هیچ‌کس از او نخواهد پرسید که چرا چنین کاری کردی، اما زمانی که یک محقق مسیحی به جای حضرت مسیح(ع) امام علی(ع) را به عنوان یک فرد شاخص معرفی کند نشان از جایگاه امام علی(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به کارکنان نیروهای سپاه سربیشه، تبیین کرد: امروز شما در زمان خودتان در یک شرایط قرار گرفته‌اید که صوت عدالت انسانیه بر اساس نیابت عامه امام معصوم از نای رهبر انقلاب اسلامی در مقابل دنیای کفر و ظلم شنیده می‌شود.

وی اضافه کرد: مسؤولیت شما یک مسؤولیت نیست بلکه شما در برابر همه آنچه که مربوط به اسلام، انقلاب، ارزش‌ها و امور نظامی است، مسؤول هستید.

*سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست بلکه حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور سپاه در مسائل اقتصادی، فرهنگی و عمرانی نشان از فعالیت این قشر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: در صدر اسلام تجربه تلخی پیش آمد و به اسم پیامبران، بعثت، اسلام و قرآن بنی‌امیه، بنی‌عباس و بنی مروان آمدند و هرچه توانستند به مردم ظلم کردند و علی(ع) را تنها گذاشتند.

*جنگیدن دنیای استکبار با همه ارزش‌ها

وی با تأکید بر این مطلب که صوت عدالت انسانیه در دنیای کنونی وجود دارد، اضافه کرد: دنیای ظلم و استکبار با همه ارزش‌ها می‌جنگد و ظلم‌های زیادی را بر مظلوم وارد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دنیای ظلم و استکبار هرکجا که دسترسی داشته باشد سنگ تمام می‌گذارد، بیان داشت: امروز آنچه به وسیله نیروهای سپاه، تفکر بسیجی و اسلامی و مردم پیش آمده نگذاشتند صوت عدالت انسانیه تنها بماند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با یادآوری این مطلب که فتنه‌ها همیشه وجود دارد به فتنه‌های عظیم دشمن اشاره و مطرح کرد: دشمن هر روز به فکر فتنه جدید است که فتنه سال ۸۸ یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمن بود.

وی اعلام کرد: فتنه ۸۸ حدود ۸ ماه طول کشید و مردم توانستند خودشان را از اهل فتنه جدا و حماسه ۹ دی را آفریدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به فتنه اخیر دشمن اشاره و اذعان داشت: در فتنه ۹۶ دشمن فتنه را در انواع نارضایتی‌ها، مسائل اقتصادی و زندگی روزمره مردم گره داد و بسیار سخت بود اما مردم با هوشیاری تمام توانستند این فتنه را ظرف ۸ روز خنثی کنند.

*خاموش کردن فتنه ۹۶ ظرف ۸ روز علامت بالندگی، بصیرت و هوشیاری مردم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاموش کردن فتنه ۹۶ ظرف ۸ روز را علامت بالندگی، بصیرت و هوشیاری مردم دانست و گفت: حرکت دسته‌جمعی مردم در سراسر ایران خار چشم دشمن بود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها و اموری که طی ۴ دهه انقلاب اسلامی می‌گذرد نشان می‌دهد رهبر انقلاب اسلامی تنها نماند، عنوان داشت: امید است پرچم پرافتخار عدالت به دست صاحب اصلی خود برسد و این طومار ظلم از همه نوع بشر جمع شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به کارکنان نیروهای سپاه سربیشه، اظهار داشت: وظیفه شما در عین حال که سنگین است، از عهده آن با آن انگیزه‌های پاکی که دارید برمی‌آیید و باید با عهد و میثاقی که با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب دارید ثابت‌قدم بمانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *