خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فضای مجازی ما دست دشمن است/جنگ در فضاهای مجازی از دفاع نظامی مهمتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: فضای مجازی ما دست دشمن است/جنگ در فضاهای مجازی از دفاع نظامی مهمتر است

حجت ا الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در جنگ فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی شرایطی است که فضای مجازی ما دست دشمن است، گفت: دشمن در حال تولید محتوا در این فضا است و به طور مستقیم با افکار و اندیشه مردم سرو کار دارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان حجت ا الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۹ بهمن) در دیدار با مردم روستاي كوشكك از توابع بخش قهستان اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در آینده خرمشهرهای متعددی خواهیم داشت البته نه از نوع نظامی.

وی افزود: مواضع عدالت خواهانه جمهوری اسلامی در قسمت های فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی مخصوصاً با فراگیر شدن فضاهای مجازی در مقابل ظلم استکبار از دفاع نظامی و آزادی خرمشهر بسیار مهمتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جنگ‌ها و هجوم های نظامی زمینه‌های نفوذ را فراهم می کند، تصریح کرد: یعنی وقتی آب و خاک را دشمن تصرف کند این مقدمه سلطه‌ی است که در سایه سلطه‌ی که پیدا می کند دشمن اندیشه‌ها را تغییر می دهد که زمان می برد.

به گفته وی بسیاری از کشورهای اسلامی تحت کمونیست و سلطه شوروی قرار گرفتند و به همان نسبت هم تحت تاثیر قرار گرفتند لذا بحث فکری و عقیده‌ی از سلطه بر آب و خاک حاصل می شود.

حجت ا الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز در جنگ فرهنگی و سیاسی و تبلیغاتی شرایطی است که فضای مجازی ما دست دشمن است، گفت: دشمن در حال تولید محتوا در این فضا است و این مستقیماً با افکار و اندیشه مردم سرو کار دارد چرا که می تواند ماهیت انسانها را تغییر دهد و دشمن وقتی ماهیت انسان را تغییر دهد دیگر آب و خاک فایده ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به فتنه دشمنان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ مدت هشت ماه طول کشید تا مردم خود را از طیف فتنه‌گر جداکردند و حماسه ۹ دی را آفریدند و دنیا تحت تاثیر قرار گرفت اما در فتنه اخیر به هشت روز هم نرسید که مردم در سطح یاران به صحنه آمدند و حساب فتنه‌گران و بیگانه پرستان را تسویه کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم علیرغم مشکلات و مطالبات به حق خود در صحنه حضور داشتند، افزود: مردم مطالبات به حق دارند و در این جهت مسئولان اجرایی مقصرند و باید پاسخگو باشند اما در عین حال مردم در فتنه اخیر دشمنان بخاطر فکر و عقیده پاکی که دارند به هشت روز نرسید همه مشکلات را تحمل کردند و در میدان فکر و فرهنگ و اندیشه به دنیای استکبار سیلی زدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *