خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی وقتی همراه با علم باشد به آن زیبایی و کارآیی می‌دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی وقتی همراه با علم باشد به آن زیبایی و کارآیی می‌دهد

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دانش بدون تعهد دنیا را به آتش می‌کشد و تفکر بسیجی وقتی همراه با علم باشد به آن زیبایی و کارآیی می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند،به نقل خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیجیان مجموعه‌هایی هستند که دانش، ایمان، دانشگاهی بودن، حوزوی بودن، علم و تعهد و تخصص را به هم در می‌آمیزند و این امر باید گسترش پیدا کند.

وی افزود: دانش بدون تعهد دنیا را به آتش می‌کشد و تفکر بسیجی وقتی همراه با علم باشد به آن زیبایی و کارآیی می‌دهد و اگر بخواهیم مشکلات موجود تکرار نشود باید موضوع تعهد که همان تفکر بسیجی است توسعه یابد.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: بسیجیان علاوه بر مسئولیت‌هایی که نسبت به خود دارند باید روی طرح‌ها و برنامه‌ها بیش از همه برای توسعه تفکر تلاش کنند و هدف اصلی همه ما باید این باشد که خدمت برای دیگران بر خدمت بر خود ارزشمندتر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: هر فردی وقتی دوران تحصیلش تمام می‌شود باید بداند دین به مردم دارد و همواره انسان و بسیجی است که به دانش جهت می‌دهد و اگر پیشرفت کمی و کیفی تنها برای علم باشد و با تعهد و تفکر همراه نباشد محصولی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: شاخصه دانشگاهی بودن با شاخصه بسیجی بودن مکمل است و تنها وقتی که به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رسیم که این تجمع یعنی تفکر بسیجی و دانشگاهی حاصل شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *