خانه / تاپ خبر / حجت الاسلام والمسلمین عبادی در دیدار با دست اندرکاران ویژه برنامه «سه شنبه های مهدوی»: نقشه هدفمند برای کارهای خود داشته باشید تا موثر واقع شوید

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در دیدار با دست اندرکاران ویژه برنامه «سه شنبه های مهدوی»: نقشه هدفمند برای کارهای خود داشته باشید تا موثر واقع شوید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید با کارشناسی و تحلیل برای کار خود، نقشه هدفمند داشته باشید تا موثرتر و با جایگاه و جاذبه بیشتری اجرا شود و به نتایج بیشتری دست یابید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۴ بهمن) در دیدار با دست اندرکاران ویژه برنامه «سه شنبه های مهدوی» اظهار کرد: همه عقلای عالم می دانند که تمام مصائبی که بر بشر حادث شده و این همه ظلمی که انجام می شود همه بخاطر بی سرپرست بودن نوع بشر است.

 وی بیان کرد: بشر رها مانده و خودش هم مقصر است و ظهور حضرت مهدی (عج) حلال همه مشکلات است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پوشیده نیست که هر کسی به هر نحوی خودش یا دیگران را به یاد حضرت مهدی(عج) بیندازد ارزشمند است.

حجت الاسلالم والمسلمین عبادی با اشاره به قداست ویژه برنامه سه شنبه های مهدوی، ادامه داد: در این راستا هم انگیزه و هم نوع کار ارزشمند است اما شما انسان های اندیشمند در مسائل ارزشی هستید و نباید این برنامه صرف اینکه در شهرهای دیگر انجام شده اکتفا کنید.

 وی تاکید کرد: باید با کارشناسی و تحلیل برای این مهم نقشه هدفمند داشته باشید تا موثرتر و با جایگاه و جاذبه بیشتری اجرا شود و به نتایج بیشتری دست یابید.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک به فقرا نیز می تواند به همین اسم یعنی برای سلامتی و دعا برای فرج حضرت مهدی (عج) انجام گیرد، افزود: امروز مشکل اصلی دنیا و بشر این است که رها شده و چه آنان که به اسم بی دینی و چه با اسم دیانت زندگی می کنند پایبند به ضابطه و قانون کم هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه به کیفر اعمالمان دچار شده ایم که پیشوای معصوم(علیهم السلام) نیست، گفت: هر امری که فرد فرد جامعه را به یاد حضرت مهدی (عج) بیندازد کار خیر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *