خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برنامه‌های دهه فجر شوق انگیز باشد تا نشانه آن در ۲۲ بهمن مشهود شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برنامه‌های دهه فجر شوق انگیز باشد تا نشانه آن در ۲۲ بهمن مشهود شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال فرصت مناسبی است تا بسیاری از ابهامات مردم پاسخ داده و مسائل شفاف شود، گفت: باید برنامه‌های دهه فجر شوق انگیز باشد تا نشانه آن هم در نشاط ۲۲ بهمن مشهود باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،  حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲ بهمن) در دیدار با اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: برگزاری اقدامات معنادار در دهه فجر امسال یعنی جایگاه این دهه و همزمانی آن با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به جای خود اما حوادث اخیر در کشور ممکن است برای بسیاری از مردم سوال انگیز باشد لذا طبعاً برنامه های دهه فجر امسال باید بگونه ای انجام شود که بسیاری از ابهاماتی که برای مردم و نوجوانان وجود دارد شفاف سازی شود.

وی بر لزوم تبیین مسئله شناخت دوست از دشمن و سلطه طلبی استکبار در جامعه تاکید کرد و افزود: باید جایگاه قوی اعتقادات مردم به اسلام و ناموس و انقلاب و ارزش های دینی در دهه مبارکه فجر بیان شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: باید مراسمات و برنامه های مختلف دهه فجر امسال از لحاظ محتوا و اولویت و هم از جهت شاخصه های تبیین مسائل بگونه ای باشد که در پایان آن مخاطب و مستمع تشنه جلسات آینده شود.

حجت الاسلام و المسلمین  عبادی با بیان اینکه باید مخاطبان در مراسمات دهه فجر احساس کنند گمشده های خود را پیدا می کنند، گفت: این دهه فرصت مناسبی است تا بسیاری از ابهامات مردم برداشته شود و مسائل شفاف شود.

وی تاکید کرد: برنامه های دهه فجر در سال جاری شوق انگیز باشد و باید نشانه آن هم در نشاط ۲۲ بهمن مشهود باشد و البته ابزار و نیروهایی که در این برنامه‌ها استفاده می شود همه شرط است.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: احیای حیات طیبه مساجد در سال گشت پیروزی انقلاب اسلامی می شود از جهتی آگاهی‌دهی و آگاهی پذیری آنان که به مساجد می‌آیند و آنان که غایب هستند متمایز باشد که این امتیازی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *