خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: مردم در کمتر از ۸ روز فتنه اخیر را جمع کردند/ مهم‌ترین آسیب دشمن؛ آسیب به جایگاه خانواده بود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: مردم در کمتر از ۸ روز فتنه اخیر را جمع کردند/ مهم‌ترین آسیب دشمن؛ آسیب به جایگاه خانواده بود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ، به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ظهر امروز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی در جمع بانوان بسیجی به مناسبت سالروز کشف حجاب توسط رضاشاه، اظهار داشت: در نظام حکیمانه خلقت جایگاه هر موجود و مخلوقی مشخص است و عدالت به معنای آن است که هر چیز در جای خود قرار بگیرد و به رشد و کمال شایسته خود برسد.
وی گفت: خداوند متعال در جهت سیر الی‌الله و سفر به سوی کمال هر آنچه که نیاز بشر بوده به وی عطا کرده و به انسان عقل، علم، فطرت و پیامبر داده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: خداوند پیامبران را فرستاد تا در مقام علم، یعلمهم باشند و در مقام تربیت، یزکیهم باشند و در مقام نمونه، اسوه و الگو باشند.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: البته ما نسبت به تمامی این نعمت‎های الهی کوتاهی کردیم و باید استغفار کنیم چرا که این کم‌کاری‌های ما در طول تاریخ موجب شده تا به جای پیامبران، مستکبرین حکومت کنند و به جای تزکیه، آلودگی‌های مختلف برای ما به ارمغان آورده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این مستکبرین در طی دو قرن اخیر، زمام کشور را در دست خود داشتند، تصریح کرد: آن‌ها با قبضه کردن امور اعتقادی، سیاسی و فرهنگی ، یک سرباز بی‌فرهنگ را به عنوان پادشاه کشور اعلام کردند و او تمام دستورات دیکته شده بیگانگان را اجرا کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قبل از آن‌ها جامعه ما نه معتاد بود و نه در آن فحشا و فساد بود، گفت: آن‌ها برای ما فساد، تریاک و دخانیات و ایجاد روحیه دزدی و خیانت را آوردند و سرنوشت ما را به گونه بسیار بدی رقم زدند.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی اذعان کرد: به دلیل اینکه ما از آن‌ها اطاعت کردیم و به دلیل اینکه آن‌ها پایگاه‌های علمی ما را ویران کردند ما مقصریم و چه بسیار تخریبی که کردند و زبان قلم از آن قاصر است.
وی گفت: از شاخص‌ترین و مهم‎ترین آسیب‌های دشمن، آسیبی است که به فرهنگ زنان و خانواده ما وارد کردند که هنوز آثارش را در جامعه می‌توان دید.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار داشت: عناصر بیگانه از منع حجاب به عنوان یک نوع آزادی تعبیر می‌کنند و در اجرای این آزادی چه خون‌هایی که ریخته شد و اهانت‌هایی که به زن وارد شد و چه بسیار زن‌هایی که از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۲۰ از خانه بیرون نیامدند تا شرف چادر حفظ شود.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی گفت: در زمان قدیم تمام کار خانه‌ها را زن‌ها انجام می دادند و پرورش دهنده نسل آینده بودند ولی دشمن این فعالیت‌ها را یک نوع عقب‌ماندگی بیان کرد و زنان را به خیابان کشاند.
وی گفت: زنان در این جامعه پر از فتنه باید رسالت خود را به خوبی انجام دهد و راهشان را با بصیرت انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اغتشاشات اخیر، اذعان کرد: در سال ۸۸ مردم هشت ماه طول کشید تا راه خود را از فتنه گران جدا کنند و بصیرت از دست رفته خود را بازیابند ولی در اتفاقات اخیر، کمتر از هشت روز مردم فتنه را جمع کردند و واقعه‌ای بالاتر از نه دی را رقم زدند.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: جمعیت میلیونی در راهپیمایی‌ها اهل ایمان را امیدوار کرد و دشمن را میخ‌کوب کرد و لذا مسوولین باید خود را با مردم همراه کنند و گوششان بدهکار باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *