خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی : امام حسین(ع) به عنوان معجزه الهی و تاریخی است/ لزوم استفاده از مکتب اهل بیت(ع) در سیاست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی : امام حسین(ع) به عنوان معجزه الهی و تاریخی است/ لزوم استفاده از مکتب اهل بیت(ع) در سیاست

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امام حسین(ع) به عنوان معجزه الهی و تاریخی است، گفت: دنیا نمی‌تواند کاری را در مقابل این معجزه الهی صورت دهد و بسیاری از افراد در طول تاریخ هم با این معجزه روبه‌رو شدند و هم با احساس کوچکی کم آوردند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار شورای فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اظهار داشت: بسیاری از سخنان را نمی‌توان با قلم و بیان تبیین کرد.

وی با بیان اینکه رسول اکرم(ص) در احادیثی از جایگاه اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) فرمودند و امام حسین(ع) به عنوان معجزه الهی و تاریخی است، گفت: دنیا نمی‌تواند کاری را در مقابل این معجزه الهی صورت دهد و بسیاری از افراد در طول تاریخ هم با این معجزه روبه‌رو شدند و هم با احساس کوچکی کم آوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: در گذشته دشمنانی مانند متوکل عباسی بودند که زیارت امام حسین(ع) را ممنوع کردند و قبر امام حسین(ع) را خواستند ناپدید کنند که با شکست روبه‌رو شدند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه اهل بیت(ع) جایگاه بسیار ارزشمندی دارند، تصریح کرد: متوکل عباسی دستور داد خانه امام هادی(ع) را تفتیش کنند و نیمه شب نیز تمام اشیاء را جمع کردند و با خود بردند اما در این میان توجه متوکل عباسی به دو کیسه زر که با مهر خودش بود جلب شد و در مورد این کیسه‌ها از مادرش سوال کرد که مادر وی گفت شما در هفته گذشته بیمار شدید و در حال رفتن از این دنیا بودید که من این دو کیسه زر را نذر امام هادی(ع) کردم تا شفا پیدا کنید.

وی با بیان اینکه مردم عشق و ارادت زیادی به اهل بیت(ع) دارند، ادامه داد: خدا با این معجزه الهی اتمام حجت کرد و این امانت را به دل مؤمنان سپرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به اهل بیت(ع) توفیق بزرگی می‌باشد که نصیب شما شده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی اظهار کرد: سیاست، عدالت، اهل بیت(ع) و اخلاق مقدمه است و امروز دنیای عدل و حکمت به دنبال این است که حکومت عادله در جهان پیاده شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های واقعی فاصله داریم، افزود: ما نام مقدس اهل بیت(ع) را یدک می‌کشیم لذا باید بیش از این نام را در اخلاق، سیاست و عدالت بروز دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *