خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:مسئولان برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:مسئولان برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه‌های استکبار جهانی به دنبال عوام فریبی هستند و باید بیشتر تامل کنیم گفت: هم افزایی لازم برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در بدنه اجرایی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین  سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۱۳ دی)در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان درمیان اظهار داشت: استکبار در هر جامعه‌ای که از کلمه آزادی تنها حرف “الف” آن را به زبان آورند سر او بلاهای زیادی در می‌آورد چون معتقد است همه اینها متعلق به خودش است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برده‌داری فردی را حذف کرده و برده‌داری جمعی را در سطح جهان گسترده است افزود: رسانه‌های استکبار با عموم مردم به صورت عوام فریبانه حرف می‌زنند تا مردم متوجه حقیقت نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم ایران در صحنه میدانی پیش از آنکه سخن باشد در عمل در برابر استکبار جهانی و دفاع از شرف انسانی ایستاده‌‌اند و اگر بتوانیم دیدگاه انسان شناسی و مکتب انبیا را برای مردم آشکار کنیم مواضع مردم پیش از پیش محکم می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه تفکر لیبرالی از سرطان هم بدتر است و استکبار با این تفکر میلیون‌ها انسان را می‌کشد افزود: رکود بیکاری در جامعه زیاد است و دشمن از این فضا سوء استفاده کرده و تبلیغات منفی سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه مبارزه با جبهه استکبار سختی خود را داشته و با وجود همه سختی‌ها باز هم ارزش خود را دارد افزود: اگر ماهیت جبهه استکبار به درستی برای مردم تبیین شود مردم مواضع خود را بسیار محکم‌تر از قبل اعلام می‌کنند و ارزش افرادی که در قبل از ظهور حضرت مهدی در جبهه حق تلاش کنند بیشتر از ارزش افرادی است که در بعد از ظهور فعالیت دارند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی که رهبری تاکید داشتند تاکنون محقق نشده و اگر همسویی در بین مسئولان بود این مشکلات در کشور به راحتی حل می‌شد گفت: استکبار جهانی برای هیچ کسی و هیچ چیزی ارزش قائل نیست.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه آنگونه که باید همسویی در مقامات اجرایی کشور وجود ندارد و سپاه پاسداران بیش از ۴۰ سال در عمل مقابل جبهه استکبار ایستاده است، افزود: متاسانه هم افزایی لازم برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در بدنه اجرایی وجود ندارد و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال را به موضوعات اقتصادی ربط می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: رسانه‌های استکبار جهانی به دنبال عوام فریبی بوده که اگر قدری بیشتر تامل کنیم به نفاق آنها پی می‌بریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *