خانه / پیام ها / صدور پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مراسم تجلیل از مقام والای حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ سلیمان حسنی

صدور پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مراسم تجلیل از مقام والای حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ سلیمان حسنی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی  پیامی را به مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ سلیمان حسنی صادر نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

از طریق دوستان متدین و انقلابی‌ام در شهرستان درمیان آگاه شدم که قرار است مراسمی در خصوص تجلیل از مقام والای حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای شیخ سلیمان حسنی(دامت افاضاته) برگزار نمایند.

این خبر مژده ای خوب برای بنده و سایر روحانیون مرید حضرت آقای حسنی بود که از این رو از دوستان عزیز دست‌اندرکار این مراسم سپاس گزارم و از عدم توفیق تشرف در آن محفل روحانی و ایمانی پوزش می خواهم.

ایشان از چهره های محبوب، فاضل و صالح در بین روحانیون استان خراسان جنوبی به شمار می رود و اعتقاد به انقلاب‌اسلامی و صداقت، صراحت و جدیت در کلام از ویژگی‌های شاخص این روحانی بزرگوار است. حضور ارزشمند وی در جمع مردم شریف شهر قهستان تاکنون منشا خدمات ماندگار و برجسته در منطقه درمیان بوده است.

اینجانب ضمن عرض تبریک ولات حضرت امام حسن عسكري(علیه السلام) به آحاد مردم شریف شهرستان درمیان و محله آسیابان، امیدوارم با سلامت و بهبود عاجل و کامل بار دیگر ایشان را در میان مردم و روحانیون بر منبر جماعت ببینیم. ان شاء الله والسلام علیکم و رحمةالله

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
سید علیرضا عبادی
۱۳۹۶/۱۰/۰۶

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *