خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کوچکترین بی‌بصیرتی سرنوشت آینده را به دست ترامپ‌ها می دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کوچکترین بی‌بصیرتی سرنوشت آینده را به دست ترامپ‌ها می دهد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه ارزش های ما در گرو داشتن بصیرت است، گفت: کوچکترین بی بصیرتی سرنوشت آینده را به دست ترامپ ها می دهد اما با تفکر، بصیرت و تحمل اسلامی می توانیم سرنوشت آینده را رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین عبادی امروز ( ۶ دی) در دیدار با مدیران کل و مسئولان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات خراسان‌جنوبی ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و بزرگداشت ایام بصیرت اظهار کرد: در زندگی فیزیکی خداوند متعال همه آنچه که لازم و حکمت پرورگار اقتضاء می کرده است را به همه موجودات از جمله انسان داده که یکی از آن ها چشم سر است که با آن راه و چاه را می بینیم.

وی افزود: انسان مقصد و راه و آسیب هایی دارد که این ها با چشم سر دیده نمی شود و به چشم دیگری به نام بصیرت نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه ارزش های ما در گرو داشتن بصیرت است، گفت: پیغمبران و ائمه اطهار علیه السلام هشدار دادند به دوران آخر الزمان که شرایط بسیار سخت خواهد بود و دین نگه داشتن از آتش در کف دست نگه داشتنش سنگین تر خواهد شد و ممکن است صبح فردی دین داشته باشد اما شب بی دین باشد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: اگر افرادی در آخر الزمان بتوانند دین خود را حفظ کنند این ها بهتر از کسانی خواهند بود که  بعد از ظهور حضرت مهدی ( عج) باشند و این را بصیرت می تواند تنظیم کند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز به اندازه یک کف دست شده و تکثر بردار نیست، تصریح کرد: تنها دو میدان بازی وجود دارد یکی راه دا و عدالت و یکی راه هوای نفس و استکبار که در نهایت این دو به یکی خواهد انجامید اما امروز مهم این است که در کدام میدان بازی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز در صحنه بین المللی حرکت اربعین حسینی وجود دارد که کسانی که در آن شرکت می کنند از همه مذاهب، قشر، زبان و کشورها هستند، گفت: موضع همه آنان موضع صاحب الزمانی است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی به مسئله فروپاشی خانواده ها به عنوان یک مصیبت بزرگ اشاره کرد و افزود: دینداری فقط به نماز و روز نیست بلکه دین داشتن را باید در خوش‌رفتاری و دلسوزی در محیط خانوادگی و اداری جست‌وجو کرد و افراد با تفکر الهی است که می توانند  همدیگر را تحمل کنند و با وجود همه مشکلات بنای خانواده را حفظ کنند.

وی بیان کرد: بصیرت این است که حتی وقتی می خواهد یک جمله حرف بگوید، باید بفهمد این جمله ای که می گوید به نفع کدام جبهه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم، ادامه داد: کسی که سوء استفاده می کند سرنوشت ملت را رقم می زند و این ما هستیم که با تفکر سرمایه داری که انسان را حیوان اقتصادی می داند سرنوشت خود و آینده را رقم می زنیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه وقتی عمل و موضع کاری ما حیوان اقتصادی غربی است این تفکر دیگر ربطی به اسلام ندارد، عنوان کرد: تفکر، بصیرت و تحمل اسلامی سرنوشت آینده را رقم می زند و بصیرت یعنی با تمام معنا این محیط را درک کردن.

به گفته وی اگر الگوی اسلامی را برابر  قانون اساسی و برابر با الگوی فقیه عادل انجام می دادیم دنیا را تصرف می کردیم چون همه مکتب های مادی به پوچی رسیده و تشنه حقیقت هستند اما مانع این جاذبه اسلامی من و شما هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کارهای که بعضی حزب و گروه ها انجام می دهند به نفع هیچ کسی نیست، نمی فهمند چون بصیرت ندارند و اینقدر به دنبال مال و شخص پرستی هستند که چشم آنان کور می شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه شما تنها مسئول خودتان نیستید، افزود: شما مسئول خود و هر کسی که می توانید روی آن تاثیر بگذارید، هستید و کوچکترین بی بصیرتی سرنوشت آینده را می سپاریم دست ترامپ ها.

وی در پایان تاکید کرد: آزمایش بسیار بزرگی است که در این مقطع حساس داریم و هر کسی به هر میزانی که می تواند و به هر کیفیتی موثر باشد باید تاثیرگذار باشد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *