خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت‌زدایی از استان خراسان جنوبی گام بردارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بنیاد مستضعفان در جهت محرومیت‌زدایی از استان خراسان جنوبی گام بردارد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که مردم از نظر اقتصادی وضعیت خوبی ندارند، گفت: در این شرایط اقتصادی برخی دستگاه‌های نظام مانند بنیاد مستضعفان می‌تواند با کارهای کارشناسی برای مردم سنگ تمام بگذارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با هیئت امنای بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: امروزه در شرایطی خاص بنیاد مستضعفان با مسئولیتی کار آمد، مشاورانی کار آزموده و دلسوز کار می‌کند.

وی افزود: امروز شرایط سخت اقتصادی برای مردم پیش آمده است به طوری که مردم در برخی موارد دچار مشکلات شده اند و با توجه به این شرایط اقتصادی آنچه در مصوبات که به آینده نگاه می‌شود شرایط روشنی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه که با توجه به شرایط موجود انتظار است این است که نهادهای کارآمد و موثر هر یک به اندازه‌ای که می‌توانند در جهت کمک به محرومان برابر آنچه که در قانون اجازه داده شده دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی افزود: در حال حاضر فاصله طبقاتی در جامعه زیاد شده است و برخی با ندانم کاری و  برخی هم انقلاب و فضائل دلسوز را به فراموشی سپرده اند و عده‌ای را هم گرفتاری سخت مشغول کرده است.

وی اظهار داشت: راه‌هایی برای برون رفت از مشکلات وجود دارد که در این راستا باید افرادی که به ارزش‌های انقلاب، اسلام و خدمت به جامعه معتقد هستند در این فرصت و شرایط سنگ تمام بگذارند که یکی از آن نهادها بنیاد مستضعفان است که براساس اسمی که دارد باید درست عمل کند و به صورت کارشناسی با استفاده از تجربیات که در قانون وجود دارد در راه‌های کمک به محرومان راهگشا باشد و یکی از راه‌ها این است که افراد به شغل کار آمد دست یابند.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: هدف تنها کمک پولی نبوده بلکه باید از جوانان تحصیل کرده و افرادی که مراجعات برای کار دارند استفاده شود و باید در این جهت کارشناسی‌های موثر صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه باید بیناد مستضعفان ایجاد اشتغال را توسعه دهد،افزود: توجه به مناطق مرزی اگر صورت نگیرد باید شاهد تخلیه روستاها و حاشیه نشینی شهرها باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *