خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: شبیخون دشمن در قالب گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها نمود می‌یابد/تنها راه متوقف کردن دشمن داشتن بصیرت است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: شبیخون دشمن در قالب گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها نمود می‌یابد/تنها راه متوقف کردن دشمن داشتن بصیرت است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: شبیخون دشمن در قالب‌های مختلف حزب‌ها، گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها نمود می‌یابد و این بسیار بی‌بصیرتی است که افراد جامعه در داخل با یکدیگر درگیر شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، اظهار داشت: تصمیمات به جای شما در آستانه روز بصیرت بسیار به موقع بوده و در عین حال فرصت باقی‌مانده تا ۹ دی ماه زمینه‌های مساعدی برای تبیین بوده که کمکی به مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب با انواع مکر و حیله، دخالت‌های نظامی و اقتصادی و نفوذ‌های فرهنگی و همچنان که خودشان اذعان می‌دارند که همه گزینه‌ها روی میز است برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ امری کوتاهی نمی‌کنند، تصریح کرد: دشمن تنها کاری را نمی‌کند که قادر به انجام آن نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خوشبختانه ملت ایران در جنگ رو در روی با دشمن از این آزمایش با سرفرازی پاسخ دشمن را دادند، افزود: اما فتنه زمانی است که دشمن رو در رو با صراحت قدرت ندارد و اینجا مشکل است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: بنابراین مهم‌ترین ابزار مبارزه با فتنه دشمن بصیرت است و همچنان که انسان با چشم سر راه را از بیراهه تشخیص می‌دهد آن‌هایی که بصیرتشان قوی بوده دشمن را در هر قیافه‌ای می‌شناسند و بوی سخن دشمن را می‌فهمند.

وی یادآور شد: اما اگر بصیرت نباشد و فرد یا جامعه نتواند بین دوست و دشمن فرق بگذارد بسیار مشکل بوده و تأثیر آن خودزنی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شبیخون دشمن در قالب‌های مختلف حزب‌ها، گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها نمود می‌یابد و این بسیار بی‌بصیرتی است که افراد جامعه در داخل با یکدیگر درگیر شوند و فرماندهی آن را دشمن در آن طرف آب‌ها با فضای مجازی و رسانه‌ها بر عهده داشته باشد، افزود: فتنه و درگیری به نفع هیچ‌کس نیست و این حداقل بصیرت است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ بسیار ضایعات ایجاد کرد و تحریم‌ها ادامه آن فتنه است.

وی ادامه داد: دشمن با طمع‌کاری به انتظار فرصت‌ها بوده و به سبب ایجاد فتنه ۸۸ سستی‌ها در جامعه ایجاد شد و دشمن طمع‌کارتر گشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر که چهره دشمن آشکار شد و همه دیدند دشمن و عوامل آن بیت‌المال را نابود و مردم را کشتند و شعارهایی علیه نظام و امام حسین(ع) سر دادند دیگر شبه جایگاهی ندارد، یادآور شد: الان که صبح دمیده و چهره دشمن آشکار شده چرا فتنه ادامه دارد و اینجاست که حداقل بصیرت نیاز است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی گفت: چرا باید عنان اختیار از دشمنان خارج نشود که بعد از یک شبهه روی لجاجت بیافتیم.

وی با بیان اینکه تبیین مسائل در هر زمانی احساس می‌شود زیرا دشمن هر روز به فکر ایجاد فتنه‌ای بزرگتر است، اضافه کرد: به کمک همه اقشار جامعه باید جهت تبیین مسائل، بصیرت و آگاهی بیشتر اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پیامبران(ص)، ائمه(ع) و امام(ره) بسیار به افراد جامعه برای اینکه به دنبال کفر و نفاق نباشند هشدار داده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری در فرمایشات مختلف خود به مردم هشدار می‌دهند و این فرمایشات سخنرانی نبوده بلکه هشداری برای خطرات بوده و سرنوشت کنونی و آینده جامعه و دنیا با این فرمایشات رقم می‌خورد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: با توجه به فرازهای لازم در فرمایشات مقام معظم رهبری و به ذهن سپردن آن‌ها هیچ وقت دشمن را بر خود مسلط نمی‌کنیم و حیله و مکر دشمن را نمی‌خوریم.

وی ادامه داد: دشمن در هر کجا بتواند جای پای خود را باز کند بر هیچ‌کس رحمی ندارد بنابراین هشدارهای مقام معظم رهبری اهمیت زیادی دارد و باید حواسمان را جمع کنیم که تنها راهی که دشمن را می‌توانیم متوقف سازیم بصیرت داشتن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: جامعه با بصریت از تهدید دشمن هراسی ندارد بنابراین هر کجا دشمن طمع کرده مقصر خودمان هستیم که در تستی که دشمن ما را با آن سنجیده موفق نبوده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: دشمن زمانی جای خود می‌نشیند که ببیند جامعه هوشیار و همیشه در صحنه است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *