خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی: هر کجا در مقابل دشمن سست برخورد شود دشمن جسور می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی: هر کجا در مقابل دشمن سست برخورد شود دشمن جسور می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و به همه ضرر می رساند، ادامه داد: بدانید که اگر دشمن بر ملتی غلبه کند به هیچ چیز رحم نخواهد کرد و اگر ملتی ضعیف شود توسط دشمن پایمال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ظهر امروز (۴ دی) در دیدار با فرمانده و مسئولان حفاظت هوایی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با تبریک ۵ دی سالروز تاسیس ستاد حفاظت هوایی به فرمان امام راحل اظهار داشت: بعد از فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس این ستاد و واگذاری این مسئولیت به سپاه پاسداران تا امروز شاهد امنیت پایدار در نیروی هواپیمایی بوده ایم.

وی با بیان اینکه مسئله حفاظت بخش هواپیمایی مدنظر ما؛ خود را در جهان به خوبی نشان داده است، گفت: این مسئله نتیجه ای عام به دنبال دارد و اگر امانتی به اهلش سپرده شود و از عهده حفظ آن برآید می بینیم که بیگانه دیگر ریسک و طمع نمی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حفاظت هوایی تنها منحصر به کشور ایران نیست، بیان کرد: مشاهده می کنید که وقتی ما در هر جایی کم کاری می کنیم دشمن طمع می کند و یا به آن هجوم برده است و اگر ما کم کاری نکنیم دشمن هیچ وقت جرات تهاجم را پیدا نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه دشمن باید در مقابل ایران اسلامی احساس ضعف کند، افزود: برخی از افراد سست عنصر در داخل کشور فرصتی به دشمن می دهند تا او بتواند از راه های مختلف به داخل کشور نفوذ کند.

وی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و به همه ضرر می رساند، ادامه داد: بدانید که اگر دشمن بر ملتی غلبه کند به هیچ چیز رحم نخواهد کرد و اگر ملتی ضعیف شود توسط دشمن پایمال خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن با بیان کردن بحث موشک ها و برجام یک و ۲ می خواهد شما را ناکار آمد کند و سپس هر کاری را که می خواهد انجام دهد؛ باید از هر فرصتی را از دشمن بگیریم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس ستاد حفاظت هوایی تفکر محکم بودن را به جامعه درس داده است، گفت: کسانی که فرهنگ مقاومت را یاد گرفته اند جزء فرزندان امام راحل هستند و این افراد باید از تفکر، ایمان و توکل امام راحل برخوردار باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *