خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: نیروهای مسلح اسلامی با سلاح خود بصیرت را در جامعه گسترش می‌دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی: نیروهای مسلح اسلامی با سلاح خود بصیرت را در جامعه گسترش می‌دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مسلح اسلامی و دینی با سلاح خود بصیرت، حق‌پرستی و دین را در جامعه گسترش می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی دفترحجت الاسلام والمسلمین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری فارس بیرجندحجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با کارکنان مرزبانی و پلیس راهور خراسان‌جنوبی اظهار داشت: با بصیرت است که انسان انسانیت می‌یابد.

وی با بیان اینکه تشخیص حق و باطل جزو اولویت‌های اولیه است، تصریح کرد: شرط تشخیص حق و باطل از یکدیگر بصیرت بوده که گاهی در آن دچار خطا می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: خطا در بصیرت نیز وجود داشته در عین حال تشخیص حق و باطل از مسائل اولیه بوده و خداوند انسان را هدایت کرده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه انسان پول‌پرست هرگز حق را نمی‌بیند و با دنیاپرستی، خودپرستی و شهوت‌پرستی بصیرتی در کار نیست، افزود: چون این عارضه‌ها سبب آسیب رساندن به چشم دل می‌شود و انسان را مشغول به مشکلات درونی خود می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه در دنیا هر کار و مأموریتی که باید انجام دهیم بین راهی بوده و راه اصلی ما این است که بار به منزل برسانیم و آن منزل را با چشم باز و بصیرت می‌توان پیمود و گرنه گمراه می‌شویم، اضافه کرد: عده‌ای با گروه، طیف و وعده‌های دروغ فضا را آلوده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ما الان در صحنه آخرالزمان قرار گرفته‌ایم و دنیا پر از ابلیس بوده و آنقدر به مردم دروغ گفته‌اند که مردم منحرف شده‌اند اما هر کس خودش هم مقصر بوده زیرا تضمینی برای رفتن در راه باطل وجود ندارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی تصریح کرد: اگر سخن سخنگو براساس حق باشد گوش دادن آن عبادت الهی و اگر منشاء ابلیس باشد شنیدن آن عبادت ابلیس است.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و غارت فرهنگی گفت: غارت انسان آن است که فکر، عقیده و فرهنگ انسان ربوده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح اسلامی و دینی با سلاح خود بصیرت حق‌پرستی و دین را در جامعه گسترش می‌دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *