خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: معلولان ریا ندارند/ عدم صداقت بیماری آخرالزمان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: معلولان ریا ندارند/ عدم صداقت بیماری آخرالزمان است

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه عدم صداقت بیماری است که دنیای آخر الزمان را فرا گرفته، افزود: طبقه ای که در این جامعه بزرگ جهانی صداقت دارند همین طبقه معلولان هستند چرا که باطن و ظاهرشان یکی است و ریا ندارند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادیشامگاه ( ۲۰ آذر) در بازدید از مرکز توانبخشی حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) اظهار کرد: مردم کاملاً از توفیقاتی که این مرکز دارد آگاهی دارند اما آنچه انسان از نزدیک ببیند و از نزدیک بشنود، فرق می کند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران به این طبقه از جامعه و آنهایی که به هر نحوی از دور و نزدیک همکاری و خدمت می‌کنند در خدمت به بهترین خلق خدا هستند، افزود: امروز جامعه ما در شرایط آخر الزمانی قرار گرفته، که در اخبار و روایات به آن تصریح شده که زمانی می‌آید و بیماری فراگیری که دنیا را پُر کرده و کمرنگ شدن صداقت در میان بشر امروز دنیا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم داریم که زمانی می‌آید که شنیدن نام کسى؛ بهتر از دیدن خود اوست، و دیدن او؛ بهتر از این است که او را بیازمائى، چون اگر او را بیازمائى چند مطلب برایت ظاهر شود؛ تمام آنچه به آن پایبند هستند، پول است و بیشتر همت آنان روی مسائل لذت و شکم است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه عدم صداقت بیماری است که دنیای آخر الزمان را فرا گرفته، ادامه داد: طبقه ای که در این جامعه بزرگ جهانی صداقت دارند همین طبقه معلولان هستند که شما خدمتگزارشان هستید چرا که باطن و ظاهرشان یکی است و ریا ندارند.

به گفته وی به ظاهر یک کسانی ممکن است تصور کنند این‌ها مریض احوال هستند اما قضیه عکس است ما مریض هستیم و این‌ها طبقه سالم جامعه هستند و به همین دلیل؛ کسانی که به هر نحوی چه عزیزانی که شب و روز به آنان خدمت می کنند و چه کسانی که دست و بازویشان را از دور می گیرند به بهترین طبقه خلق خدا خدمت می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خداوند جبار و جبران کننده است، گفت: مهری که از پدر و مادر نسبت به فرزند، خدا به صورت فطری ایجاد می کند به دلیل اینکه او نیاز دارد یعنی خداوند ضعف او را جبران می کند با علاقه و عشق و محبتی که به پدر و مادر منتقل می کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی خطاب به کارکنان این مجموعه بیان کرد: اینکه گرایش و عشق شما در تمام مشاغل و کسب به خدمت به معلولان اختصاص یافته، خیلی کار مهمی است و این مظهر جباریت خداست.

وی با اشاره به اینکه مادر را بعد از خدا مقدس ترین می دانیم چرا که خدا دل او را مظهر جبر خودش قرار داده، افزود: یک چنین چیزی خدا به شما نیز داده و شما مقدس هستید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *