خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: افراد «حق شناس و متعهد» متصدی امور شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: افراد «حق شناس و متعهد» متصدی امور شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حق پایدار است و ظلم رفتنی است، گفت: تصدی امور را باید کسانی داشته باشند که از نظر حق شناسی، دین شناسی، انقلاب شناسی، اسلام شناسی و تعهد حقیقت اسلام را اجرا کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان بیرجند حجت الاسلام سید علیرضا عبادی امروز (۱۹ آذر) در دیدار با فاطمه آلیا، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در میان مردم کم تفاوتی ایجاد کردند البته مال مردم نیست، تحمیلی است.

وی بیان داشت: بعضی را آنقدر به پول دنیا مشغول کردند که ارزش های انقلاب را فراموش کردند و بعضی را هم به نان شب محتاج کردند که باز هم فرصت ارزش یابی ندارند و نتیجه آن همین کم تفاوتی است که حاصل شده و آثارش را در انتخابات مجلس دیدید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در روزهای قبل از انتخابات رادیو بی بی سی می‌گفت به که رأی دهید، به کی رأی ندهید و این خیلی مایه تاسف است که بی بی سی برای ما خط و نشان بکشد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هر آسیبی که می رسد یک تجربه جدیدی است و باز عکس العملی خواهد داشت، افزود: اما فرصت های نظام مقدس جمهوری اسلامی می سوزد و از دست می رود و گرنه مردم به توفیق پروردگار راهشان را پیدا می کنند.

به گفته وی این پیوند نامبارک استکبار و کسانی که در سطح جهان جذب آنان می شود و نتیجتاً این همه ظلم بر نوع بشر می شود « مُلِئَت ظُلماً و جَورا» با همه تلخیش این است که این ها به هر حال بازتاب دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تمام تعدی و ظلم به ناحق عکس‌العمل‌هایی خواهد داشت، گفت: یعنی با همه تلخی که در دنیا واقع می شود یک زاویه هم دارد که خود این که عرصه را بر نوع بشر تنگ می کنند، بشر به فکر راه جدیدی یک حرکتی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی به اقدام ناموزون اخیر ترامپ اشاره کرد و ادامه داد: حتی کشورهای اروپایی که مواضع خیلی روشنی ندارند اما خود به خود مردم آنان عکس العمل نشان دادند.

وی افزود: حتی شورای امنیت که شیطنت می کنند باز ناچار هستند خود را در این عکس العمل شریک کنند و با اینکه صداقت ندارند اما بازتاب این نوع شیوه های ناپسند ایجاب می‌کند که آنها هم برای بالا نیامدن رسوایی شان خودشان را با مردم دنیا همرنگ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حق پایدار است و ظلم رفتنی است، بیان کرد: این ها بر خودشان ظلم می کنند و نیرنگ‌هایی هم که بر سر بندگان خدا می زنند، نیرنگی است که بر سر خودشان خواهد آمد « وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ».

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه حق هیچگاه شکست نمی خورد، گفت: به یک جایی که می رسد دست حق از آستین بیرون می آید و به سینه نامحرم می زند.

به گفته وی این‌ها اشتباه می کنند به جهتی که در نهایت تاریخ را اگر نگاه کنید اهل ستم زیاد بودند آما همه آنان رسوا و ناپدید شدند و راه حق مانده و اکنون و در آینده هم اینگونه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه اما اسلام و انقلاب و دین هیچگاه شکست نمی خورد و پیروز است، تصریح کرد: اما چون ما شایسته نیستیم پشت غربال می مانیم و باید بر خود و فرصت هایی که از بین می بریم افسوس بخوریم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه هرکسی سرکشی کند علیه خودش عمل می کند، گفت: حق شکست نمی خورد و پیامبران شهید شدند اما پیروز شدند و همه حرف ها روی شایستگی و عدم شایستگی ما است که آیا این توفیق را خواهیم داشت که همراه حق برویم یا در یک غربالی ما را دور خواهند ریخت.

وی عنوان کرد: باید افسوس بخوریم که چرا چنین کردیم که در غربال الهی ما را به عنوان خاشاک دور می ریزیند و توفیق خدمت به حق را از ما می گیرند و گرنه حق راهی نیست که شکست بخورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مظلومیت اسلام و انقلاب این است که هر کار ما می کنیم به اسم اسلام و انقلاب تمام می شود، گفت: نگرانی مقام معظم رهبری از خطر نفوذ و تحمیل افکار و احکام بیگانه است و گاهی آنها تصمیم سازی و تصمیم گیری برای ما می کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه تصدی امور را باید کسانی داشته باشند که از نظر حق شناسی، دین شناسی، انقلاب شناسی،اسلام شناسی و تعهد حقیقت اسلام را اجرا کنند، اظهار داشت: در این صورت است که مجموعه زنان و مردان به حقوق خود می رسند.

وی عنوان کرد: در جامعه اسلامی صحیح، شئون و حرمت و مسائل اقتصادی زنان تمام شده است و در حکم اولیه اسلام این مباحث صورت گرفته و دیگر نمی خواهد که زنان به دنبال آن بروند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در زنان شغل به معنای تامین اقتصادی آنان نیست و به معنی یک نوع عبادت، سلامت تن، پرورش روح و عضو جامعه بودن است، افزود: منتهی ما آنقدر سر اسلام و انقلاب و مسلمین آورده ایم که اکنون هر کسی اسم کار و شغل می‌برد تنها نظرش این است که نان شب را تامین کند و تصمیم سازها، نفوذی ها و وادادگی‌ها در مقابل فرهنگ بیگانه ما را به این روز کشانده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی ادامه داد: باید افراد بر اساس ملاک های که قلبشان سرا پرده محبت همه مردم باشند، توانا، قوی و امین باشند انتخاب شوند تا همه امور  و مسائل حل شود اما وقتی کار به دست نااهل می افتد آنقدر ما را به مرگهایی می گیرند که به دردهای راضی می‌شویم.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *