خانه / متن بیانات / سبک زندگی / مشروح بیانات/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده معظم شهید استوار یکم هادی کاردیده

مشروح بیانات/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده معظم شهید استوار یکم هادی کاردیده

متن بیانات حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با با خانواده معظم شهید استوار یکم هادی کاردیده مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۸

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

خدا به شما خیر دهد. دیگر جای تعجب نیست. وقتی خانواده ای اینطوری هستند و اینگونه  فکر می کنند و بسیجی به این معنی.  و روح پاکش شاد که پیش از آن هم این خبر را می‌داده. و امروز شما با این استقامت در عقیده. شما هم موجب افتخار جامعه ما هستید.

آن شهید موجب افتخار شماست. و شما موجب افتخار ما هستید و« إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ». وقتی کلمه توحید را می گوید پایش ایستاده است.  خداوند شما را تایید کند، این خانواده را، این شجره طیبه را، به هر حال برای اسلام و مسلمین مایه افتخاریدو خداوند شماها را حفظ کند.

من در پادگان ۰۴ بودم در دوران دفاع مقدس. یک روزی یک سربازی به اتاقمان آمد اهل مشهد بود. یک نامه ای پیش من گذاشت گفت این را بخوانید. این سرباز تازه ازدواج کرده بود و شاید در همان هفته اول اعزام شده بود به مرکز آموزش. و این نامه از ناحیه همسرش بود ( گفته از این ازدواجمان خیلی راضی هستم) نوشته بود که «همسرعزیزم، شما رفتید به سربازی، هیچ نگران خانواده نباش. این وظیفه مقدسی است که شما انجام می‌دهید و پشت سرت را نگاه نکن. برو دنبال هدف خود. و اگر نیاز باشد ما نیز سلاح بر می‌داریم و پشت سر شما به شما ملحق می‌شویم».

وقتی خانواده اینطورهستند، آن وقت روحیه آن طرف پیداست چگونه است. همیشه ضمن بزرگداشت مقام شهدا، همواره باید توجه داشت که او تنها نیست که اگر تنها باشد نمی‌تواند این معجزه را بیافریند. او پشتوانه فکری، عقیدتی و خانوادگی دارد.

الحمدالله مردم با ایمان ایران، این همه افتخار آفریدند، جهتش این است که ریشه اعتقادی در خانواده‌ها است. خداوند ان‌شالله این خانواده‌ها را خداوند سرفراز نگه دارد در دنیا و آخرت.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *