خانه / تاپ خبر / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی خواب خوش را از دشمنان گرفته است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی خواب خوش را از دشمنان گرفته است

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: پس از نابودی داعش توسط رزمندگان بلافاصله فتنه جدید را ترامپ صورت داد و بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیست معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: بر همه اهل دنیا پوشیده نیست که جهان‌خواران بر سر مردم جهان چه می‌آورند و مشابه همه اینها ناشی از حکمرانان، سیاست مداران و مجریان جهانی تباه و فاسدانی هستند که از عقل و دین بویی نبرده‌اند.

وی با بیان اینکه نقطه اصلی این فسادهای جهانی، اروپا است افزود: بسیار خوب است اگر محققان برای اروپا شناسی قدمی بردارند و در این رشته در دانشگاه‌ها بابی باز کرده و پایان نامه‌های دانشجویان در این موضوع باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمانی که ما شیخ بهایی‌ها را داشتیم در اروپا دانشمندان را به جرم دانش می‌سوختند و در اروپا همه امور به دست آنهایی بود که به اسم حکومت و دین داشتند اما وابسته به خرافات بودند، افزود: در مقطعی از زمان انحراف، تحریف و بدترین نسبت‌ها را به انجیل بستند و اروپائیان نااهل با خوی وحشی‌گری اما با دانش دنیا را به این حال و روز در آوردند و آمریکا را نیز همین اروپائیان به وجود آوردند.

وی گفت: آنها با ایجاد ایالت متحده آمریکا تصور داشتند که قرار است مردم را نجات دهند اما در حالی که با سلطه اروپائیان مواد مخدر گسترش یافت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خواب خوش را از آنها گرفته است و دشمنان با همه وجود این انقلاب را مانع هدف‌های خود می‌دانند، افزود: کسانی که دشمنان واقعی ملت ایران و مسلمانان را نشناخته‌اند با یک لبخند دشمن فریب می‌خورند آنها غافل از برنامه و هدف اصلی دشمنان هستند چون انتهای هدفشان پایان تاریخ و تسلط کامل بر دنیا است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی افزود: دشمن با خوی وحشی‌گری که دارد از اهدافی که دارد منصرف نمی‌شود و آنها نه عقل، نه دین و نه مروت دارند و برای تسلط از هیچ جنایتی روی برگردان نیستند و انواع فسادهای اجتماعی، اخلاقی و فسادی را به وجود می‌آوردند تا مردم نا امید شده و در این نا امیدی بر مردم تسلط پیدا کنند.

وی افزود: اگر همه در برابر تکلیف، در برابر دین و قانون پایبند باشند و به سخنان فرمانده کل قوا گوش کرده و عمل کنند هیچ کس نمی‌تواند به ما آسیبی برساند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *