خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس فتنه جدید ترامپ/ اسرائیل تمام دنیا را به زندان تبدیل کرده است

امام جمعه بیرجند: انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس فتنه جدید ترامپ/ اسرائیل تمام دنیا را به زندان تبدیل کرده است

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه رد پای کثیف صهیونیست همواره در طول تاریخ در تمام مسائل و جنگ های بین المللی وجود دارد، گفت: نفوذ اسرائیل در امریکا، اروپا و کشورهای اسلامی تمام دنیا را برای مردم به زندان تبدیل کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان بیرجند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز ( ۱۷ آذر) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: سالهای متمادی است که ایران و مخصوصاً شرق کشور دچار کم بارانی است، باران روزی نیست، اما نشان رحمت است توصیه به نماز استسقاء (نماز باران) می شود و این به جای خودش باید باشد اما آنچه در رساله‌ها از علت کم بارانی‌ها ذکر شده گناه است.

وی افزود: سبب نیامدن باران به خاطر گسترش گناهان، ناسپاسی نعمتها، ربا، کم فروشی، ظلم و .. است و برنامه نماز به این معنی است که بشر گناه را رها کند و به خدا باز گردد تا درهای آسمان باز شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه صرفاً مراسم دعا و نماز کارگشا نیست، گفت: این که در هر شکلی بنده خدا گوش مالی می شود این لطف خداست و دیگر فرق نمی کند زلزله غرب کشور باشد یا خشکسالی شرق کشور باشد این‌ها همه تلنگر است و بنابراین شرط اول نماز استسقاء بیدار شدن از خواب غفلت و و با خدا عهد بستن و بعد سر به سجده گذاشتن است و گرنه یک حرکت فیزیکی به تنهایی کافی نیست.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به روز دانشجو، بیان داشت: درود بر دانشجویان هدفمندی که از تاریخی که خونشان در استکبارستیزی نقش سنگ‌فرش دانشگاه شد تا امروز که بعد از ده‌ها سال پیامشان را به گوش مسئولان رساند دقیقاً« إِنَّ الَّذينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِکَةُ» هستند.

وی با تبریک ایام مقدس ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام، ادامه داد: هر کسی در هر زمانی بخواهد این حقیقت را بفهمد قبل از هر چیزی باید برای درک حقیقت از هواهای نفسانی تخلیه شود انکار حق و روی آوردن به باطل اینطور نیست که از جهل ابتدایی باشد چرا که جاهل ابتدایی اگر نمی داند، می تواند بداند اما منشاء راه های باطل و نفهمی‌ها انکار است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در طول تاریخ در مقابله با رسول خدا و مخالفت با ائمه اطهار علیه السلام حقیقت را به خوبی می فهمند اما انکار می کنند در حالی که در باطن دل به این حق یقین دارند، افزود: آیا واقعا نمی شود میان ابوجهل و پیامبر(ص)، میان یزید و امام حسین علیه السلام، میان امام راحل و کارتر و بین رهبرانقلاب و ترامپ فرق گذاشت؟ مسئله یک بیماری به نام ظلم و علو مطرح است و چپاول حق دیگران و به دنبال حزب و بالاتر از حق و قانون برای خود و فرزندانشان بهانه است

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه خدا فرموده تشخیص بین حق و باطل بسیار ساده است، تصریح کرد: باید بیماری ظلم را در خود علاج کنند چرا که تمام بدبختی ها از ظلم و علو است و در بعثت و شناخت رسول اکرم  صلی الله علیه و آله و سلم و همه پیامبران و اوصیا و ائمه اطهار علیه السلام تمام مسئله همین است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده که سخت ترین و بدترین دشمن شما یهود است، گفت: خیلی باید به این مهم  توجه شود چرا که  در دنیا اقوام  و اهل عقاید و جنایتکار جنگی بسیار است اما خداوند  با تاکید انگشت روی یهود گذاشته است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جریانات سامری و مواضع قارون در مقابل حضرت موسی علیه السلام و تحریفات تورات همه را یهود ایجاد کرده، یادآور شد: بنی اسرائیل ۷۰ پیامبر را شهید کردند و بعد در بازار اقتصادی مشغول معامله شدند انگار نه انگار.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه یهودیان بدترین خیانت ها و توطئه ها را به اسلام و مسلمین کردند، ادامه داد: خداوند می دانسته فرزندان قوم یهود در روش، اعمال و رفتار دقیق نسخه اجداد خود را تعقیب خواهند کرد لذا در قرآن آنان را ملامت کرده است.

به گفته وی امروز بعد از ۱۴۰۰ سال قوم یهود هیچ تغییری نکرده است و حال آنکه برخی از اقوام بدترین کارها را کردند اما در نسل های بعدی تغییر کردند مانند قوم مغول که بسیار جنایت انجام دادند اما فرزندان آنان بعد مسلمان شدند و مسجد گوهرشاد مشهد را نوه مغول ساخته است یا حجاج بن یوسف جنایتکار به تمام معنا بود اما یکی از نوادگان او ابن حجاج شاعر محب اهل بیت علیه السلام شد.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه صهیونیستی ها همچنان ظالم، خودپرست، مظلوم کش، نژادپرست در طول تاریخ بوده و هستند، افزود: رد پای کثیف صهیونیست در همه جا از مسائل فرهنگی و اجتماعی تا جنگ های بین المللی و ظهور کمونیست و کشته شدن میلیاردها انسان وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه در تحریف کتاب‌های الهی دست یهود در کار است، یادآور شد:  انجیل یک کتاب بوده است اما امروز بیش از صد انجیل وجود دارد و یهودیان بدترین نسبت‌ها را به پیامبران دادند.

وی تاکید کرد: انگلیس خبیث اسرائیل را با دروغی بزرگ تحت این عنوان «سرزمین بدون شهروند برای جمعیت بدون سرزمین» در فلسطین جای داد و ۷۰ سال آن را اشغال کرده و مردم را می‌کشند.

امام جمعه بیرجند گفت: نفوذ اسرائیل در امریکا و اروپا و کشورهای اسلامی همه دنیا را بر مردم جهان به زندان تبدیل کرده و هر فتنه ای بخوابد، فتنه جدید ایجاد می کنند داعش را آوردند و رزمندگان اسلام این فته را خواباندند اما اکنون با اعلام انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس فتنه جدید را ترامپ ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه طرح نهایی برانداختن یهود و اسرائیل است که در روایات آمده اما مردم همواره از فتنه های آنان رنج می کشند، گفت: امروز در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان نسبت به یهود و اسرائیل اعتراض و راهپیمایی دارند و به فرمایش رهبر انقلاب می‌رود که طومار کثیف آنان نابود و بشر از دست صهیونیست راحت شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *