خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی سبب بیداری در کشورهای اسلامی شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تفکر بسیجی سبب بیداری در کشورهای اسلامی شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی در کل منطقه خاورمیانه سرایت کرده گفت: نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری ایران پای عقیده و ارزش‌ها ایستاده‌اند.

ه گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانباء (ص) کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی پای عقیده و ارزش‌ها ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در سیستم انقلابی نظام آنچه برای تک‌تک نیروهای مسلح مطرح است عقیده بوده و بحث شخص و گروه مطرح نیست افزود: امروز تفکر بسیجی به منطقه سرایت کرده و این چیزی نیست که با قلم و زبان بیان شود چون ارزش آنها در نزد خداست و می‌بینیم که امروز سپاه پروژه‌های بزرگ اقتصادی را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی افزود: ارزش کار شماها در نزد خدا است و فرمانده شما به صورت اصیل حضرت مهدی (عج) است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهایی پاک، مقدس، خدمتگزار و عقیده‌مند هستند که کار این نیروها قابل قیاس با آنچه در جهان می‌گذرد نیست.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران در همه کارهای خیری که در جامعه انجام می‌شود شریک بوده و هرگاه که مشکلی به وجود آید و جامعه نیاز داشته باشد در خدمت مردم هستند به گونه‌ای که در زلزله کرمانشاه و در کمک به مناطق محروم در کوتاه‌ترین زمان اقدام کردند.

وی اظهار داشت: گاهی ارزش کار ارتش را به صورت عدد و رقم خدمتگزاری به افراد می‌سنجیم که کار آنها خدا پسند و انسان دوستانه است اما کار نیروهای مسلح در دیگر کشورها در خدمت و حافظ منافع تفکرهای جمعی ضد مردم و تحمیل بر مردم بوده است و حافظ منافع یک شخص و یک خانواده است چون فلسفه وجودی‌شان با وجود آموزش تکنیک‌ها در یک نوع مزدوری خلاصه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی در پایان با بیان این که: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تاکنون در آزمایشات بزرگ پیروز و سربلند شده و این در حالی است که نیروهای مسلح سایر کشورها حاضر نیستند با مردم باشند و در واقع مورد اعتماد مردم هم نیستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *