خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرمان و اندیشه‎های آزاد تشکل‌های دانشجویی ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آرمان و اندیشه‎های آزاد تشکل‌های دانشجویی ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر علم آموزی تاکید دارند، گفت: آرمان‌ها و اندیشه‎های آزاد تشکل‌های دانشجویی ارزشمند است که باید از آنها در راستای خدمت به مردم استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان بیرجند حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۱۴ آذرماه) در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند با بیان اینکه آرمان ها و اندیشه های آزاد نمایندگان تشکل های دانشجویی بسیار ارزشمند است که باید از آنها در راستای خدمت به مردم استفاده شود، گفت: بنده پیشنهاد می کنم که نمایندگان تشکل های دانشجویی پیشنهادها و نظرات خود را همراه با راهکار حضوری به دفتر بیاورند تا با هم بررسی کنیم و اگر نیاز بود با نظر خود تشکل ها مسئولان هم برای حل آن دعوت کنیم.

 وی با بیان اینکه دغدغه ها و پیشنهادات دانشجویان مشکلات همه جامعه است که بیان می کنند، افزود: اگر این مشکلات رفع شود به نفع همه است و اگر بر زمین بماند همه ضرر می کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تبریک روز دانشجو به برخی نکات در خصوص اهمیت علم اشاره کرد و ادامه داد: انسان همانطور که برای تقویت جسم خود نیاز به غذا دارد، برای روح نیز نیازمند علم است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه انسان باید دنبال علم برود و کسی که علم نداشته باشد در واقع دچار یک نوع مرگ است، گفت: علم از نظر احساس نیاز و حس کنجکاوی در هر فردی جایگاه ویژه خود را دارد.

 وی با بیان اینکه هر انسانی ذاتا چون حس کنجکاوی دارد دانشجو است، اظهار داشت: انسان بدون علم حتی حرف زدن را هم یاد نمی گیرد، لذا انسان باید دانشجو باشد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر علم آموزی تاکید دارند، عنوان کرد: انسان بدون علم نمی تواند کار کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی اظهار داشت: اسلام دین علم است و معجزه دین کتاب علم و فریضه دینی کسب علم است و لذا اگر عقب بمانیم نامسلمانی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *