خانه / تاپ خبر / در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند مطرح شد؛ انتقادحجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان از بالا بودن سختی آب بیرجند/ سلامتی مردم فدای یک فیلتر می شود!

در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند مطرح شد؛ انتقادحجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان از بالا بودن سختی آب بیرجند/ سلامتی مردم فدای یک فیلتر می شود!

پیوند های مرتبط  عکس

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با اشاره به بالا بودن سختی آ‌ب بیرجند (۲ برابرحد مجاز)و تعطیلی تصفیه خانه بیرجند گفت: بخشی ازمشکل مربوط به فیلتر گران قیمتی است که هرچند مدت باید خریداری شود؛ اما آیا سلامت مردم بایدفدای یک فیلتر شود؟

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان بیرجند حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز (۱۳ آذر) در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار جدید بیرجند با تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) و هفته وحدت اظهار داشت: طبق آنچه گزارش شد، مشخص می شود که شورای شهر کمر همت برای کار مفید بسته است.

وی با اشاره به تلاش اعضای شورای شهر برای انتخاب یک شهردار کارآمد افزود: اما باید دقت کنیم که فرصت ها را ارزان از دست ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید براینکه کمتر کار خیری را به اندازه حل مشکل یک انسان،‌ ثواب می دهند، ادامه داد: کعبه بسیار مقدس است اما مهمتر از کعبه،‌ دلهای مظلوم است؛ هم شورای شهر و هم فعالیت در شهرداری، مسئولیت هایی هستند که در بدنه مباشرت با مردم هستند؛ بنابراین باید آن را غنیمت بدانید.

وی در ادامه با اشاره به گزارشات رسیده درخصوص سختی آب بیرجند گفت: در شرایط کم بارانی، سختی آب بیرجند به عدد ۸۰۰ و حتی هزار (بیش از دو برابر مجاز) رسیده است و تصفیه خانه بیرجند نیز تعطیل است؛ بخشی از این مشکل مربوط به هدر رفت آب است و بخشی از آن مربوط به فیلتری گران قیمت است که هرچند وقت باید خریداری شود؛ اما آیا سلامت مردم باید فدای یک فیلتر شود؟

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه برخی از مردم و مسئولین آب شیرین کن دارند اما همه مردم (کارگر سرگذری که نان روزمره فرزند خود را به زحمت تهیه می کند) که نمی توانند آب شیرین کن بخرند، افزود: بنابراین یک نفر باید آب شیرین بخورد و آن یکی آب شور؟ همه مردم پول آب و فاضلاب می دهند و باید سلامت مردم مد نظر قرار بگیرد.

وی همچنین به شکایات مردم از تاریکی برخی پارک های اشاره کرد و اظهار داشت: گزارشاتی داریم که مردم از تاریکی پارک ها گلایه مند هستند و این پارک ها؛ شب ها تاریک هستند و مرکزی برای سوداگری مواد مخدر، قماربازی و اعمال منکر شده اند که باید فکر اساسی بشود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی درپایان هم نیزخصوص درختان پادگان گفت: در دیدار روز گذشته با رئیس کل دادگستری، ایشان بر جلوگیری از قطع درختان تاکید ویژه کرد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *