خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: شرکت‌های بیمه از هدف اصلی خود که کمک به فرد آسیب‌دیده است خارج نشود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: شرکت‌های بیمه از هدف اصلی خود که کمک به فرد آسیب‌دیده است خارج نشود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیمه جزو اتفاقات خوب در زندگی روزمره است گفت: شرکت‌های بیمه نباید از چارچوب و هدف اصلی خود که کمک به فرد آسیب‌دیده است خارج شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس شعب بیمه ایران در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: صنعت بیمه جزو اتفاقات خوب روزمره است در صورتی که چهارچوب و هدف اصلی آن تا آخر حفظ شود.

وی افزود: بسیاری از اموری که در جامعه بشری به وجود می‌آید بر اساس ضرورت است و راه‌حل‌هایی برای برخی خسارت‌ها در زندگی ایجاد شده که یکی از آن راه‌حل‌ها تشکیل بیمه‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: بیمه فلسفه معقولی است اما به شرط آنکه بتواند در حوزه خود چارچوب و هدفش را تا پایان حفظ کند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه برخی داد و ستدهای ما به چیزهایی منتهی می‌شود که در دنیا وجود دارد و جای گره‌گشایی از هم‌نوع را پر کرده است افزود: بیمه یکی از مواردی است که مانند برخی بانک‌ها اصل آن کاری درست است اما اگر از چهارچوب اصلی خود خارج شود خود به معضلی تبدیل می‌شود.

وی اظهار داشت: بیمه برای برطرف کردن مشکلات احتمالی که ممکن است برای افراد پیش آید کمک می‌کند و با پرداخت خسارت به خانواده‌های متضرر کمک می‌کند و شرکت‌های بیمه باید تلاش کنند تا پایان هدف و مسیر خود گره‌گشا باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *