خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: زهر دشمن در بزرگترین حرکت عدالت خواهی/ازظرفیت اربعین غفلت شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: زهر دشمن در بزرگترین حرکت عدالت خواهی/ازظرفیت اربعین غفلت شده است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به نقل از  خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری مهر خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر تلاش ها و فعالیت های خوبی در حوزه فرهنگ انجام شده که موثر و مفید نیز بوده اند اما نباید به این کارها بسنده کرد.

وی به تهاجمات گسترده دشمن در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: بخش عظیمی از این تهاجمات تبلیغاتی است و دشمن تلاش دارد از طریق فضاهای مجازی، ماهواره ها و رسانه ها به فرهنگ جامعه ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: برای مقابله با این تهاجمات لازم است همانند یک پزشک ابتدا معاینه کرد و بر اساس آن نسخه و دارو پیچید.

حرکت چراغ خاموش دشمن در عزاداری عاشورا

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه قلم و رسانه خیلی مهم است اما دشمن تنها از این راه وارد نمی شود بلکه با شیوه رفتاری کار می کند، عنوان داشت: دشمن در هر جایی به صورت مطالعه شده و کارشناسی شده به کیفیت خود ورود پیدا کرده است که مهم ترین آن حضور در عزاداری عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در سال های اخیر شاهد حضور زنان با پوشش و قیافه های زننده در کنار مراسمات عزاداری هستیم که این یک کار کارشناسی شده است، بیان داشت: دشمن همانند ماری زهر خود را می ریزد و این یک طرح رفتاری است که باید برای آن فکری بردارید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در حال حاضر دشمن به صورت چراغ خاموش بدترین زهر خود را می ریزد، افزود: هم اکنون فرهنگ و اقتصاد دو مسئله مهم کشور هستند که دشمن از اینجا وارد می شود و هر تشکیلات و سازمانی باید برای مقابله با آن تلاش کند.

با یک شمشیر نمی شود جنگید

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن مسئله داعش را با اهداف چند منظوره راه انداخته است، عنوان داشت: ایجاد اختلاف بین مسلمانان، از بین بردن سرمایه مسلمانان، فراهم کردن مشتری برای فروش اسلحه های خود و تخریب زیرساخت های کشورهای مسلمان از جمله این اهداف بوده اما بالاتر از همه این ها هدف تبلیغاتی است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد با کار تبلیغاتی در افکار عمومی جهان اسلام را به گونه ای ترسیم کند که هر انسانی از اسم اسلام وحشت کند و اسلامی که امروز به برکت انقلاب اسلامی امینی برای مستضعفان جهان شده را بکوبد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیای امروز به گونه ای است که با یک شمشیر نمی شود جنگید و باید ۱۰ دست با ۱۰ شمشیر داشت، بیان کرد: دشمن همه گزینه ها را روی میز دارد و هر کاری که از دست او ساخته باشد انجام خواهد داد این در حالی است که نه تنها برای بیگانه بلکه برای فرد مسجدی خودمان کاری انجام نداده ایم.

مرگ بر آمریکا یعنی زنده باد مردم

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با انتقاد از اینکه امروز نتوانسته ایم حتی برای مسجدی خود  شعار مرگ بر آمریکا را تبیین کنیم، تصریح کرد: مرگ بر آمریکا یعنی زنده باد مردم چراکه آمریکا مرگ مردم و آفت نوع بشراست و در هر جایی که وارد شده انسان ها را نابود کرده است.

وی با بیان اینکه بازتاب جنایات آمریکا زمینه ای فراهم کرده که مظلومیت دنیا در برابر مستکبران را می توان منعکس کرد، عنوان داشت: دشمن هرچه توانسته در دنیا جنایت کرده و این جنابت ها زمینه ای فراهم کرده که بازتاب به سمت خود آن ها است.

باید همه گزینه های تبلیغاتی را علیه دشمنان  روی میز داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در این شرایط باید همه گزینه های تبلیغاتی را علیه دشمنان و همه گزینه ها را برای ایجاد امید، تعهد و عواطف انسانی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه اطلاعات و آگاهی مقدمه هر کاری است، بیان داشت: برای انجام هر کاری باید در ابتدا کارشناسی لازم انجام و آگاهی لازم را فراهم کرد.

وی، پیاده روی اربعین حسینی را به عنوان نماد عدالت طلبی قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: این حرکت بزرگ برنامه ای گسترده علیه استکبار جهانی و ظلم و ستم غربی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اربعین ظرفیت عظیمی است که در هیچ جای دنیا وجود ندارد، بیان داشت: در این حرکت بزرگ جهانی تمامی عدالت خواهان جهان اعم از شیعه، سنی، زرتشتی، یهودی و نصرانی حضور دارند که این ظرفیت بزرگی است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه امام حسین(ع) شخصیتی است که همه پشت سر ایشان هستند، گفت: باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد اما خودمان در آن کارشکنی می کنیم که این مایه تاسف است.

وی با بیان اینکه زهر دشمن در این حرکت عظیم جهانی نیز دیده می شود، بیان کرد: امسال زائران اربعین با مشکلات فراوانی اعم از هزینه های بالا روبه رو هستند که همه این ها از سوی نیروهای خودی انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *