خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مستکبر خود را بالاتر از قانون می داند/ خودپرستی و حزب پرستی اشتباه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مستکبر خود را بالاتر از قانون می داند/ خودپرستی و حزب پرستی اشتباه است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان به نقل از  خبرگزاری شبستان بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی عصر امروز (۱۳ آبان) در دیدار با دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: جنایات آمریکا در نمایش های چند ثانیه ای خلاصه نمی شود.

وی با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ جهانی تا امروز به ۵۰ کشور دخالت غیرقانونی کرده است، گفت: از شرق دور تا غرب آسیا و آفریقا از هیچ جنایتی فروگذار نکرده اند و تنها مردمی موفق هستند که قدرت دفاع از خود را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شاخصه ۱۳ آبان مبارزه ملی با استکبار جهانی است، افزود: از نظر عقل و علم واضح است که جهان بر اساس حکمت آفریده شده است و همه موجودات هدفمند هستند و سراسر زندگی انسان بر اساس قوانین فطری، عقلی، علمی و شرعی است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با توجه به اینکه انسان با معرفت و حکیم در مقابل خداوند متعال تواضع می کند، ادامه داد: این انسان در مقابل قوانین نیز تواضع می کند و مستکبر در مقابل این موضوع قرار دارد و خودش را بالاتر از قانون می داند.

وی با بیان اینکه انسان توانمند از نظر عقل کسی است که پایش نلغزد و به باطل ادامه ندهد، اظهار کرد: تمام مفاسد دنیا به لازمه قانون شکنی است و پا روی انصاف، عدالت، حق و علم می گذارند و می بینید که برخی از دانشمندان هم در عمل پا روی قانون می گذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند حکیم این عالم را به زیبایی آفریده است، افزود: برخی انسان ها به جای شکرگذاری سعی دارند که با خداوند بجنگند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با توجه به اینکه در مقابل استکبار باید از حق و مظلوم و عدالت دفاع کرد، ادامه داد: کسی که در این جهت جان خود را از دست دهد شهید در راه خدا است و اگر مسلمانی صدای مظلومی را بشنود و اجابت نکند مسلمان نیست و مسلمان باید نه ظالم و نه ظلم پذیر باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام آن است که برای مسلمان قانون خدا مطرح باشد، اظهار کرد: ما در کشور مشکل داریم که متاسفانه یک مسئول در یک جا یک نوع عمل می کند و در جای دیگر نظریه متفاوت دارد و بعد از چند دهه انتظار داریم که نسل آینده از تجربه ها استفاده کنند تا این خودپرستی ها و حزب پرستی ها اشتباه است و برای کشور خود طرحی بر اساس عقل و دین رقم بزنید.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه بر اساس دین توحیدی همه را یکسان ببینید، گفت: جامعه خود را بر اساس عدل اداره کنید و شما دانش آموزان باید خود را برای اداره کشور آماده کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در سراسر ایران و استان برنامه های خوبی انجام شد ولی به سخنرانی و شعار نباید اکتفا کرد و گناه بزرگی است که تنها بحث حرف باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *